مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور ملی پوشان استقلال در جشن قهرمانی این تیم مخالف است.

به گزارش مرور نیوز، محمد جواد پاینده درباره آخرین وضعیت بازی دوستانه تیم ملی گفت: مذاکراتی با ۲ کشور پاراگوئه و اروگوئه انجام دادیم تا از بین این ۲ تیم با یکی از آن‌ها دیدار دوستانه برگزار کنیم. فعلا با یکی از این ۲ تیم به توافق اولیه دست پیدا کردیم و در صوت فراهم شدن شرایط با یکی از آن‌ها بازی دوستانه انجام خواهیم داد. هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و تا زمانی که به جمع بندی نهایی نرسیم نمی‌توانیم اظهار نظری انجام دهیم.

قرار بود دیدار دوستانه‌ای بین تیم‌های ملی فوتبال کشورمان و کانادا روز پانزده خرداد در ونکوور برگزار شود، اما روز پنجشنبه فدراسیون فوتبال کانادا به طور یک جانبه این دیدار دوستانه را لغو کرد.

او گفت: با توجه به اینکه اردوی تیم ملی فوتبال از نهم خرداد شروع می‌شود تصمیم قاطع دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان این است که حضور ملی پوشان استقلال در جشن قهرمانی شدنی نیست. مگر اینکه نظر اسکوچیچ در این خصوص تغییر کند که تا این لحظه چنین تغییر به وجود نیامده است.

با توجه به لغو دیدار تدارکاتی تیم ملی با کانادا، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در تماس تلفنی با حمید استیلی مدیر تیم ملی درخواست کرده است تا بازیکنان ملی‌پوش استقلال پس از حضور در جشن قهرمانی به اردوی تیم ملی اضافه شوند. استیلی هم پاسخ این درخواست را به نظر سرمربی تیم ملی منوط دانسته است.