در حالی که دعوت‌نامه‌ای برای فدراسیون فوتبال فرستاده نشده است، شاگردان شمسایی منتظر برگزاری دیداری دوستانه با آرژانتین هستند.

به گزارش مرور نیوز، در حالی که از مدت‌ها قبل فدراسیون فوتبال در سایت خود اعلام رسمی کرده بود که دو تیم فوتسال ایران و آرژانتین در تاریخ‌های ۱۷ و ۱۹ تیر در دو دیدار دوستانه به مصاف هم می‌روند اما ظاهرا چنین دیداری قرار نیست برگزار شود و رویارویی این دو تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

فدراسیون فوتبال و اعضای کادر فنی تیم ملی مدعی شده بودند که فدراسیون فوتبال آرژانتین با ارسال نامه‌ای حضور کاروان فوتسال ایران در این کشور را جویا شده اما هنوز حتی دعوت‌نامه‌ای برای اعضای فوتسال ایران فرستاده نشده است. فدراسیون فوتبال هم در تلاش است که با آرژانتینی‌ها ارتباط برقرار کند اما در این مدت پاسخی نگرفته است.

ظاهر ماجرا نشان می‌دهد که فدراسیون فوتبال باز هم در برگزاری یک دیدار دوستانه برای تیم‌های ملی زیرمجموعه‌اش شکست خورده و توانایی فراهم کردن بازی تدارکاتی برای تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال را ندارد.

فدراسیون فوتبال هم حتی تصویر دعوت‌نامه آرژانتینی‌ها را منتشر نکرده و بسیاری از اعضای نزدیک به تیم ملی فوتسال معتقدند که اصلا دعوت‌نام‌های برای فدراسیون ارسال نشده است. بهتر است سئول‌نشینان هر چه زودتر در این خصوص روشن‌گری کنند زیرا احتمالا سرنوشت تیم ملی فوتسال در فاصله ۴ ماه تا جام ملت های آسیا چیزی شبیه تیم ملی فوتبال می‌شود که در بلاتکلیفی قرار دارد.