کتایون اشرف نایب رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان امروز در مراسم سالیانه کمیته یین المللی جایزه ترویج بازی جوانمردانه خود را دریافت کرد.

به گزارش مرور نیوز، کتایون اشرف، نایب رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان که چندی پیش از سوی کمیته بین المللی به مراسم دریافت بازی جوانمردانه دعوت شد، امروز در مراسم سالیانه کمیته بین‌المللی حضور یافت و جایزه بازی جوانمردانه خود را دریافت کرد. کتایون اشرف که پیش از این سوی کمیته برگزاری به این مراسم دعوت شده بود، جایزه بخش ویلی دومه برای ترویج و توسعه ورزش جوانمردانه را دریافت کرد.

نایب رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان بعد از دریافت جایزه گفت: این جایزه متعلق به تمام کسانی است که سال‌ها برای ترویج ورزش پهلوانی تلاش کردند و اغلب هم دیده نشدند.

کمیته بین‌المللی بازی جوانمردانه یک سازمان غیردولتی در خدمت ترویج روحیه ورزشکاری در رقابت‌‎های ورزشی در سطح جهان است که سالیانه جوایزی به ورزشکارانی که بازی‌های جوانمردانه انجام می‌دهند اهدا می‌کند.

اشرف به دلیل فعالیت‌هایی که در زمینه توسعه ورزش قایقرانی زنان با پروژه توسعه و گسترش ورزش زنان در سال ۲۰۱۷، نخبه‌گزینی و آموزش نوجوانان و مربیان قایقرانی که منتهی به کسب دو سهمیه المپیک نوجوانان ۲۰۱۸، برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا نوجوانان و جوانان در رودخانه کرج و داوری در مسابقات قهرمانی جهان اسلالوم ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ کاندید دریافت این جایزه است.