رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: در جلسه با وزیر ورزش و جوانان مشکلات دو ومیدانی را به او اطلاع دادیم و خواستار کمک او برای جذب مربی خارجی شدیم.

به گزارش مرور نیوز، هاشم صیامی درباره جلسه اش با سجادی وزیر ورزش و جوانان گفت: ما در این جلسه مشکلات دو و میدانی را به اطلاع وزیر رساندیم و گزارشی  از روند آماده سازی ورزشکاران برای حضور در بازی‌های کشور‌های اسلامی ارائه کردیم.  علاوه بر این، خواستار کمک برای جذب مربیان خارجی جهت دانش افزایی مربیان داخلی شدیم. همچنین درخواست کردیم تا  بودجه‌ای برای مرمت و بازسازی ورزشگاه آفتاب انقلاب اختصاص یابد چرا که این ورزشگاه ردیف بودجه ندارد و خودمان هزینه می‌کنیم.

سجادی وزیر ورزش و جوانان روز گذشته بعد از افتتاح سالن سرپوشیده استخر مجموعه ورزشی شهید کشوری راهی فدراسیون کاراته شد و دیداری با مسئولان این فدراسیون داشت و سپس به فدراسیون دو و میدانی رفت و در جلسه‌ای به بررسی وضعیت این رشته ورزشی مادر و پایه پرداخت.

صیامی گفت: تعدادی مربی خارجی برای ورزشکاران مواد پرتابی می‌خواهیم جذب کنیم تا از تجربیات مربیان صاحب نام اروپایی برای پیشرفت دو و میدانی بهره ببریم. به هر حال وزیر ورزش و جوانان از لحاظ مالی باید به فدراسیون دو و میدانی کمک کند و نگاه ویژه تری به این رشته ورزشی داشته باشد تا این رشته مادر و پایه در مسابقات مختلف بدرخشد.  

با توجه به اینکه ماده‌های مختلف پرتابی شانس بیشتری نسبت به سایر رشته ها برای کسب مدال در مسابقات آسیایی و  بین المللی دارند به همین علت فدراسیون دو و میدانی قصد دارد با جذب مربی خارجی وضعیت این ماده ها  را بهبود ببخشد.