معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس مدعی شد که قراردادی با عرفان باقری بازیکن آکادمی استقلال نبستیم.

به گزارش مرور نیوز، حسین دوام، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره حاشیه های جذب عرفان باقری بازیکن آکادمی استقلال گفت: ما قراردادی با این بازیکن نبستیم  و این ادعای  مطرح شده  در فضای مجازی کذب محض است.  

عرفان باقری بازیکن آکادمی باشگاه استقلال چند روز پیش در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد و بعد از ترک باشگاه اعلام کرد که با سرخپوشان قرارداد بسته است. بعد از اینکه رسانه‌ها عقد قرارداد ۵ ساله باقری با پرسپولیس را اعلام کردند باشگاه استقلال اعلام کرد باقری با آن ها قرارداد دارد و از پرسپولیس شکایت خواهند کرد.

دوام گفت: قصد داریم از شجاع خلیل زاده به دلیل فسخ غیر قانونی با باشگاه پرسپولیس و پیوستن به الریان قطر به فیفا شکایت کنیم و خواستار غرامت ۴۰۰ هزار دلاری شدیم.

شجاع خلیل‌زاده قرارداد داخلی خود را با باشگاه پرسپولیس در مهرماه ۹۹ با استناد به ۲ ادعا فسخ کرد و همچنین به تیم الریان قطر پیوست. باشگاه پرسپولیس مدعی شده است که هیچکدام از ادعاهای این بازیکن برای فسخ قرارداد درست نیست. درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به معاونت حقوقی این باشگاه دستور داده است که از این بازیکن و باشگاه الریان قطر شکایت کنند.