وزیر ورزش و جوانان صبح امروز به همراه صالحی امیری به لوزان رفت تا دیداری با توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک داشته باشد.

به گزارش مرور نیوز، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان کشورمان صبح امروز به همراه سید رضا صالحی، امیری رئیس کمیته ملی المپیک جهت دیدار با توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک (IOC) به لوزان پایتخت سوئیس سفر کردند. در این سفر وزیر ورزش و جوانان رئیس کمیته ملی المپیک ضمن دیدار با رئیس کمیته بین المللی المپیک دیدار‌هایی هم با مسئولان و مدیران ارشد IOC خواهند داشت.

همچنین قرار است سجادی و صالحی دیدار با روسای فدراسیون های جهانی دوچرخه سواری و ژیمناستیک داشته باشند. همچنین بازدید از موزه المپیک و دیدار با مسئولان آن از دیگر برنامه‌های سجادی و صالحی امیری در این سفر است.

سال گذشته انتخابات ریاست فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شد و محمود رشیدی به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد، اما فدراسیون جهانی دوچرخه سواری این انتخابات را به رسمیت نشناخت و در نهایت رشیدی از سمتش استعفا داد و سجادی رسول هاشم کندی را به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب کرد. همچنین قرار بود انتخابات ریاست فدراسیون ژیمناستیک تیر ماه سال گذشته برگزار شود، اما اینکه درگاهی رئیس فدراسیون رد صلاحیت شد و این موضوع واکنش برخی از اعضای مجمع را در پی داشت تا پس از گذشت یک سال برگزاری انتخابات این فدراسیون در هاله ای از ابهام قرار داشته باشد، همچنین رد صلاحیت اینچه درگاهی حساسیت فدراسیون جهانی ژیمناستیک را نیز در پی داشت.