عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه امروز در مورد سید مهدی رحمتی در هیات مدیره این باشگاه بحث خواهد شد، گفت: شرایط امروز استقلال مثل نیم فصل اول سال قبل پرسپولیس است.

به گزارش مرور نیوز، مسعود معینی در مورد اینکه آیا حمایت هیات مدیره استقلال از علیرضا منصوریان تنها تا پایان بازی با السد قطر است یا نه؟ گفت: ما در هیات مدیره به گمانه زنی ها و حاشیه سازی ها کاری نداریم. مسلما استقلال رضایت هواداران را برآورده نکرده است و از این منظر مثل نیم فصل اول سال گذشته پرسپولیس است.

وی افزود: در جلسه هیات مدیره با آقای سلطانی فر وزیر ورزش نکاتی گفته شد که بسیار راهگشا بود و در دیدار آخر تیم با استقلال مشخص شد که توصیه های وزیر راهگشا بوده و نوید روزهای بهتری را برای استقلال داد. ایشان اعلام کرد اصلاحات را انجام دهید اما در طول زمان و آرام آرام.

عضو هیات مدیره استقلال در ادامه در مورد نقل و انتقالات و احتمال ورود و خروج بازیکنان در پنجره زمستانی گفت: برای ما همه مهره ها ارزنده هستند. فکر می کنم باید بتوانیم در نیم فصل بازیکنان را برای سرمربی تیم کامل کنیم اما در نهایت تصمیم با آقای منصوریان است.

معینی در ادامه پیرامون تصمیم هیات مدیره در مورد سیدمهدی رحمتی گفت: تصمیمی که رحمتی بعد از بازی با سپاهان و نیمکت نشینی در مورد درخواست رضایت نامه کرد به نظرم تصمیمی احساسی بود. ایشان بازیکن بزرگی است و خدمات زیادی برای استقلال داشته. آقای منصوریان هم افکار خودشان را انشاءالله ارائه می کند و ما هم روی آن فکر خواهیم کرد.

وی یادآور شد: منصوریان مربی جوان و آینده داری است و البته چالش های زیادی هم دارد. تصور من این است که صحبت های کلی در مورد رحمتی داشته باشیم اما تصمیم نهایی منوط به نظر دیگر اعضای هیات مدیره هم هست.

عضو هیات مدیره استقلال پیرامون تقویت کادر فنی استقلال، گفت: حضور آقای عبداللهی و فریبا و دستیاران آقای منصوریان تیم فنی ضعیفی را تشکیل نمی دهند اما باید از پتانسیل این افراد بهتر استفاده شود. البته (به جز فریبا و عبداللهی) دستیاران منصوریانجوان هستند و در لیگ تجربه زیادی نداشته اند.

وی پیرامون احتمال ورود ایمان مبعلی و سجاد شهباز زاده که در لیست سرمربی تیم بوده اند، به رادیو جوان گفت: فکر می کنم ابتدا باید به داشته هایمان فکر کنیم. مثلا اگر تیمی امید ابراهیمی را بخواهد آیا ما حاضر هستیم ایشان را بدهیم؟ باید رفتار اصولی باشد و موجب نارضایتی مسئولان تیم های دیگر هم نشویم.