سردار آزمون مخالفتش را با تغییر سرمربی تیم ملی اعلام کرد.

سردار آزمون، مهاجم تیم ملی کشورمان در واکنش به تغیی سرمربی تیم ملی و رد صلاحیت اسکوچیچ گفت: برکنار کردنش اخر نامردی است، یک اردو مانده به جام جهانی این تصمیم را گرفتند، ای کاش کمی قدرشناسی داشتیم. اسکوچیچ ما را از بحرین نجات داد و تیم را برد جام جهانی. شما می‌گویید بد؟ باشد اما به یاد بیاورید بدون هیچ دردسری رفتیم به جام جهانی،کاش حداقل موقع خداحافظی با او درست برخورد کنیم. نشود داستان کی روش، وقتی که او می رفت فکر کنم فقط راننده اش برای خداحافظی به فرودگاه رفت.

سردار ادامه داد: چرا قبلا این کار را نکردند؟ ماندن اسکوچیچ برای من چه فرقی داشت؟ کی روش هم می‌آمد باز من بودم. گواردیولا هم بیاید چه کار می‌خواهد بکند در این چند ماه. از لحاظ انسانیت می‌گویم که این کار ته نامردی است.

آزمون درباره دودستگی در تیم ملی گفت: مردم خیال شان راحت باشد که در جام جهانی همه تلاش خود را می‌کنیم. همه باید در بازی‌های جام جهانی و دیدار‌های دوستانه برای این کشور بجنگند تا مردم را خوشحال کنیم. وقتی من استوری گذاشتم به عنوان بازیکن تیم ملی وظیفه داشتم در موقع سخت از تیم کشورم حمایت کنم. همین کار را هم کردم. بازیکنانی هم که این کار را انجام دادند قصدشان این بود. دوستانی هم که آن استوری را گذاشتند دوستان صمیمی من بودند و اگر مشکلی باشد در خانواده حل می شود.

ملی پوش کشورمان درباره اینکه گفته می شود حمایت از اسکوچیچ به دلیل نفع شخصی است بیان کرد:  خیلی از بچه‌ها از این استوری ناراحت شدند. وقتی هم با طارمی و انصاری‌فرد صحبت کردم خیلی عصبی بودند. آن موضوع نادرست بود، اما در تیم ملی هیچکس نفع شخصی ندارد. به ما پول چاه نفت که نمی‌رسد بلکه وظیفه داریم هر مربی‌ای در تیم ملی باشد تا لحظه آخر بجنگیم و از او حمایت کنیم. این را باید همه بچه‌ها انجام بدهند. هشت سال است بازیکن ثابت تیم ملی هستم و حق دارم حرف بزنم. می‌گفتند رابط من با آن شرکت طرف قراردادم ایجنت اسکوچیچ است، اما اصلا این فرد را نمی‌شناسم و نمی‌دانم چه کسی ایجنت او است.

مهاجم تیم بایرلورکوزن گفت: می‌دانم این افراد از کجا خط می‌گیرند و برای چه این کار را انجام می‌دهند. هیچ موقع از حرف و اینکه درباره من چه بگویند یا نگویند، نمی‌ترسم. جایگاهی که بین مردم دارم با هیچ چیز عوض نمی‌کنم. آن‌ها مرا بهتر می‌شناسند. همیشه حرف منطقی و راست را زدم. نباید به خودم دروغ بگویم. مادرم مرا جوری بزرگ کرده که همیشه باید حرف حق را بگویم. درباره مواردی هم که در خصوص من و کی روش گفتند باید بگویم از رده نونهالان تاکنون اولین نفری هستم که با آن‌ها تماس می‌گیرم و به این مربیان کمک می‌کنم. در این زمینه نفر اول هستم. کی روش مرا به تیم ملی آورد.او مرا به تیم ملی آورد و همین الان با کی روش در ارتباط هستم. شاید در این دو ماه خیلی به هم زنگ زدیم.