وزیر ورزش و جوانان درباره شرایط تیم ملی فوتبال توضیحاتی ارائه داد.

 

به گزارش مرور نیوز، سیدحمید سجادی در جمع خبرنگاران درباره شرایط تیم ملی فوتبال، عنوان کرد: جلسات خوبی در قطر با بازیکنان و کادر فنی داشتم و ماموریت مهمی داشتم که کنار تیم باشم.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص شرایط فدارسیون فوتبال گفت: نه پرآشوب نیست. دارد درست می‌شود و بالاخره دارند سازماندهی می‌کنند.

وی درباره برکناری اسکوچیچ اظهار داشت: مگر اعلام رسمی شده؟اجازه دهید، باید به ما گزارش بدهند.

او درباره اینکه آیا توصیه‌ای برای انتخاب مربی ایرانی شده است، گفت: توصیه‌ها زیاد است و ما به نظرات احترام می‌گذاریم. ما نقش حمایتی خودمان را داریم. مسابقات مهمی پیش روی فوتبال است. جام جهانی است و ما وظیفه داریم که کنار تیم ملی و فدراسیون باشیم و از تصمیمات فنی که اتخاد می‌کنند، نهایت حمایت را بکنیم.

سجادی در خصوص جلسات در قطر گفت: جلسات ما در قطر بسیار طولانی بود. شاید من 5-6 ساعت در آنجا جلسه گذاشتم. جلسات خیلی خوبی داشتم، هم با کادر فنی ، هم با بازیکنان و هم با سرپرست تیم ملی. من رفته بودم به آنجا که همه چیز را بررسی کنم، ماموریت مهمی داشتم. من می‌خواستم از نزدیک شرایط تیم ملی را بررسی کنم و سفر خوبی بود.

وزیر ورزش در پاسخ به اینکه آیا اخبار منتشر شده در فضای مجازی درباره جلسه بازیکنان تیم ملی با معاون رئیس جمهور درست است یا خیر، گفت: من این مسئله را نشنیدم.

سجادی در خصوص اینکه روی علی دایی برای جانشینی اسکوچیچ پافشاری می‌شود، اظهار داشت: اجازه بدهید من در مسائل فنی وارد نشوم. بگذارید من کار مدیریتی خودم را انجام دهم.

وزیر ورزش و جوانان درباره شایعه استعفایش در روز گذشته پاسخ داد: این اخبار بیشتر شبیه خنده و جوک است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار که آیا مشکلش با علیرضا دبیر حل شده است، گفت: مشکلی نداشتیم. در کار اجرایی همیشه مباحث و اختلاف سلیقه وجود دارد.