دارنده مدال برنز المپیک آتن گفت: دوست داشتم در کشور خودم مربیگری کنم اما الان احساس کردم نباشم، بهتر است.

 

به گزارش مرور نیوز،  یوسف کرمی در حاشیه مراسم رونمایی از سردیس قهرمانان المپیک بیان کرد: وقتی پیشنهاد پاکستان را قبول کردم گفتند چرا پاکستان می‌روم اما دوست داشتم جایی مربیگری ملی را شروع کنم که تاثیر خوبی داشته باشم و برای اولین بار نیز پاکستان برنز آسیا گرفت. تکواندوکاران پاکستانی نیز پیشرفت محسوسی داشتند.

او در پاسخ به این پرسش که چرا در ایران فعالیت نمی‌کند؟ گفت: من به عنوان عضو کمیته فنی هستم اما به نظرم در تکواندوی ایران باید شرایط مهیا باشد. دوست داشتم اول از همه در کشور خودم باشم اما به شرطی که شرایط فراهم باشد.

کرمی در پاسخ به این پرسش که منظور او از فراهم شدن شرایط چه چیزی است؟ گفت: همه موارد اعم از  بحث فنی، امکانات و شرایط مالی فراهم باشد. مهمتر از همه جو حاکم بر تکواندو است که احساس کردم الان نباشم بهتر است. در حال حاضر تکواندو از شرایط خوبی برخوردار نیست. در زمان کم نمی‌توان معجزه کرد و هر کسی هم بیاید انتظار معجزه دارند

کرمی در مورد بازگشت تکواندو به روزهای درخشان گذشته، گفت: کار سختی است. همه کشور در حال پیشرفت هستند و برای اینکه به جایگاه قبل برگردیم باید سخت تلاش کنیم.

دارنده مدال برنز المپیک آتن در مورد رونمایی از سردیس خود تصریح کرد: واقعا کار پسندیده ای است. همیشه گفته ام بحث های مالی گذرا هستند و بحث های معنوی ماندگار خواهند بود. رونمایی از سردیس ها نشان می دهد، مسئولان ورزش قدردان قهرمانان هستند و برای کسانی که می خواهند در آینده مدال آوری کنند، ایجاد انگیزه می شود.