نشریه ورزشی کرواسی در خصوص تصمیم کمیته فنی فدراسیون فوتبال ایران برای اخراج سرمربی تیم ملی نوشت: با وجود نتایج درخشان «دراگان اسکوچیچ» با تیم ملی ایران او بی‌رحمانه اخراج شد.

به گزارش مرور نیوز، کمیته فنی فدراسیون فوتبال روز دوشنبه هفته جاری اعلام کرد که صلاحیت فنی دراگان اسکوچیچ برای ادامه همکاری با تیم ملی فوتبال ایران تائید نشده و این مربی جایی در نیمکت تیم ملی ندارد. هر چند که تصمیم کمیته فنی به صورت موقت توسط هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال وتو شد اما این تصمیم با واکنش‌های متفاوت رسانه‌ای در جهان فوتبال همراه بوده است.

تصمیم به اخراج سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران با واکنش رسانه‌های کرواسی همراه شده است. روزنامه «اس ان» در گزارشی نوشت: دراگان اسکوچیچ یکی از درخشان‌ترین نتایج خود را با تیم ملی فوتبال ایران به ثبت رساند. وی در ۱۸ بازی موفق به کسب ۱۵ برد، یک تساوی و ۲ شکست شد و ایران را به عنوان تیم نخست  گروه A مقدماتی جام جهانی راهی قطر کرد.

در ادامه گزارش این نشریه ورزشی آمده است: با وجود این نتایج و در حالی که چهار ماه به آغاز جام جهانی زمان باقی است مسوولان فدراسیون فوتبال ایران بی‌رحمانه این مربی را اخراج کردند و به دنبال گزینه‌ای برای جانشینی او هستند. یکی از این گزینه‌ها، برانکو ایوانکوویچ دیگر مربی اهل کشور کرواسی است.

تیم ملی فوتبال ایران در دور گروهی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر با انگلیس، ولز و آمریکا هم‌گروه است.