سردار آزمون در رابطه با حکم پرداخت نفقه فرزند درخواست تجدید نظرخواهی داد و در حال حاضر مدارک در حال بررسی است. شاید قاضی سئوالاتی داشته باشد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از سایت روسی، «دمیتریف» وکیل شاکی آزمون گفت: متهم (آزمون) درخواست تجدیدنظر داده است. در حال حاضر مدارک در حال بررسی است. شاید قاضی سئوالاتی داشته باشد.

وی ادامه داد: اطلاعات بیشتر روی سایت دادگاه ظاهر می‌شود و ما همه چیز را از طرف خودمان کنترل می‌کنیم. اگر شکایت آزمون پذیرفته شود، مهلتی به ما برای اعتراض به آن داده می‌شود. پرونده نیز به دادگاه شهر سن پترزبورگ در خیابان Basseynaya خواهد رفت و جلسه دادگاه در آنجا برای بررسی درخواست تجدید نظر و همه مواد برنامه ریزی شده است.

به گفته این وکیل، پرونده آزمون به دادگاهی در شهر سنت پترزبورگ خواهد رفت و در آنجا جلسه دادگاه برای رسیدگی به اعتراض و کلیه موارد تشکیل می‌شود.

پیش از این دادگاه رسیدگی به شکایت از سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت روز هشتم دسامبر (چهارشنبه) در شهر سنت پترزبورگ برگزار شد. در جریان این دادگاه، دختری که علیه آزمون شکایت کرده بود برای نخستین بار از طریق همین سایت جزئیات ماجرا و شکایت از این مهاجم را توضیح داد. این دختر که «آلیا» نام دارد، در گفتگوی خود تاکید کرده است که برای احراز پدری و گرفتن نفقه از آزمون شکایت کرده است چرا که این بازیکن تاکنون از پذیرش این ادعا امتناع کرده است.

پس از آن دادگاه در ماه ژوئن، دادگاه منطقه پریمورسکی سن پترزبورگ دستور داده آزمون یک چهارم درآمدش را به نفقه فرزند اختصاص دهد .

گزارش شده است که آزمون از اعتراف به پدری امتناع کرده است، اما هر ماه ۱۲۰۰۰ روبل به شاکی پرداخت می کند.