وزیر ورزش به سوالی درباره تضعیف احتمالی جایگاه سرمربی تیم‌ملی فوتبال بعد از اتفاقات اخیر پاسخ داد.

 

به گزارش مرور نیوز، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت، در جمع خبرنگاران در مورد ابقای دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: این تصمیم فدراسیون فوتبال است و ما هم برای آن احترام قائلیم و کمک خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جایگاه سرمربی تیم‌ملی تضعیف شده است؟ گفت: اینکه تضعیف شده و یا تقویت مسائل فنی است که باید فدراسیون پاسخگو باشد. از ابتدا هم گفتیم به نظرات و تصمیمات فنی فدراسیون‌ها احترام میگذاریم و اگر نیاز به پیگیری داشته باشد پیگیری خواهیم کرد. در کنار فدراسیون‌ها هستیم و هر کمکی از دستمان برآید انجام خواهیم داد.

وزیر ورزش افزود: امیدوارم تصمیماتی که گرفته شده باعث تقویت کادر فنی شود و منجر به ایجاد همدلی و وفاق شود و انسجامی که مد نظر است خیلی بهتر از گذشته اتفاق بیفتد.

وی درباره برنامه‌های وزارت ورزش برای ورزشگاه آزادی گفت: صد البته برنامه‌هایی داریم. استادیوم آزادی ناایمن نیست این واژه صحیح نیست، مجموعه‌های ورزشی وقتی سنی از آن‌ها میگذرد استهلاک برمی‌دارند که دستورالعمل‌های نگهداری خاص خود را دارند. مجموعه ورزشی آزادی زیر نظر یک شرکت تخصصی توسعه و تجهیز است و همه چیز آن کنترل می‌شود.

سجادی گفت: حدود نیم قرن پیش از استادیوم آزادی بهره برداری شده است طبیعتا استهلاک دارد؛ و تحت مراقبت است.

سجادی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای دارید که در استادیوم آزادی جایگاهی را مخصوص بانوان در نظر بگیرید افزود: وزارت ورزش و معاونت توسعه ورزش زنان در این رابطه برنامه دارد. در ورزش بانوان در جمهوری اسلامی ایران دو واژه را دنبال می‌کنیم، یک اینکه به سمت استقلال این ورزش برویم و دوم اینکه به سمت خودکفایی برویم.