رئیس کنفدراسیون وزنه برداری آسیا با طرح این موضوع که از برنامه‌های فدراسیون وزنه‌برداری ایران حمایت کامل خواهد داشت، وعده داد: در تجهیز کمپ تیم‌های ملی وزنه‌برداری کنار شما خواهیم بود و امکاناتی را از طریق کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا به فدراسیون وزنه‌برداری ایران اختصاص می‌دهیم.

به گزارش مرور نیوز به نقل از فدراسیون وزنه برداری، محمد المنا، رئیس قطری کنفدراسیون وزنه برداری آسیا در محل برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در تاشکند، با سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی، سرپرست و نایب رییس فدراسیون وزنه برداری ایران دیدار کرد.

در این دیدار محمد المنا با ابراز خوشحالی از حضور سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی در رأس فدراسیون وزنه‌برداری ایران، از این ۲ قهرمان اسبق به عنوان برند‌های آسیایی و جهانی رشته وزنه‌برداری نام برد و گفت: به شخصه از تغییرات ایجاد شده در رأس فدراسیون وزنه‌برداری ایران خرسندم و طی نامه‌ای کتبی به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش ایران، حمایت خود از این تصمیمات را اعلام می‌کنم و بسیار خوشحال خواهم شد اگر این حضور ادامه دار باشد.

او گفت: من دانم در سال‌های اخیر وضعیت وزنه‌برداری در کشور شما به هیچ وجه خوب نبوده است. به همین خاطر برای احیای وزنه‌برداری در ایران به عنوان یکی از قطب‌های بزرگ این رشته در دنیا، هر کمکی لازم باشد می‌کنم.

المنا در پایان این دیدار با طرح این موضوع که از برنامه‌های فدراسیون وزنه‌برداری ایران حمایت کامل خواهد داشت، وعده داد: در تجهیز کمپ تیم‌های ملی وزنه‌برداری کنار شما خواهیم بود و امکاناتی را از طریق کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا به فدراسیون وزنه‌برداری ایران اختصاص می‌دهیم.