مدافع پیشین منچستریونایتد اظهار کرد این تیم احیا شده و دیگر فوتبال کسل کننده و بی روح ارائه نمی‌دهد.

به گزارش مرور نیوز، منچستریونایتد بعد از چند فصل ناامید کننده، این فصل از نظر نحوه بازی پیشرفت کرده است. این همان چیزی است که گری نویل نیز آن را تایید می‌کند.

یونایتد که بیش از یک دهه بر فوتبال انگلیس داشت، پس از جدایی الکس فرگوسن به یکباره افت کرد. در سه فصل حضور دیوید مویس و لوییس فان‌خال، انتقادات زیادی به نحوه بازی این تیم وارد می‌شد اما ورود ژوزه مورینیو این انتظارات را بالا برد.

گری نویل درباره این موضوع گفت‌: فصل قبل یا حتی فصل قبل‌تر از آن، وقتی بازی منچستریونایتد را نگاه می کردید از خودتان سوال می کردید که آیا این واقعا یونایتد است یا اشتباه می‌بینم. خیلی از مواقع پاسخ منفی بود. یک فوتبال خشک، بی روح، تنبل و ضمخت را از یونایتد می‌دیدید. حالا تیم فوتبال هیجان انگیزی را بازی می‌کند و ضد حملات خوبی را می‌زند. پل پوگبا بهتر و بهتر می‌شود. زلاتان ایبراهیموویچ هم همین طور. تحرک بیشتری را می بینید و شانس‌های زیادی در هر گلزنی وجود دارد. منچستریونایتد نیز بازی به بازی بهتر می‌شود. البته باید بگویم یونایتد به اندازه کافی خوب نشده اما بهتر است از فصول قبل فوتبال ارائه می‌دهد.

منچستریونایتد امشب (دوشنبه) در ورزشگاه المپیک لندن پذیرای وستهام خواهد بود که این فصل با هدایت اسلاون بیلیچ نتایج بسیار ضعیفی را کسب کرده است.