باشگاه پورتو رقمی برای انتقال مهدی طارمی به میلان پیشنهاد کرد که در صورت توافق رکورد قیمت فوتبالیست‌های ایرانی در اروپا شکسته می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان و عضو باشگاه پورتو این روز‌ها در تیررس باشگاه میلان ایتالیا قرار گرفته و با وجود اینکه در تمرینات پیش فصل تیم فوتبال پورتو پرتغال حاضر شده و احتمالاً سومین فصل حضورش در این تیم را تجربه خواهد کرد، اما خبر‌های نقل و انتقالات در فوتبال اروپا هنوز پیرامون این بازیکن ادامه دارد. بعضی از رسانه‌های غیر رسمی و نزدیک به باشگاه پورتو امروز اعلام کردند که باشگاه میلان ایتالیا خواهان به خدمت گرفتن طارمی است. مبلغ پیشنهادی که ایتالیایی‌ها برای جذب طارمی به مسئولان باشگاه پورتو ارائه دادند ۲۰ میلیون یورو است.

بیش از هزار میلیارد تومان قیمت انتقال طارمی به میلان 

آن طور که گفته می‌شود پیشنهاد میلان شامل قراردادی ۱۸ میلیون یورویی به علاوه ۲ میلیون یورو پاداش است، اما پورتو این پیشنهاد را نپذیرفته است. به گفته مسئولان باشگاه پورتو آن‌ها حاضر نیستند طارمی را با مبلغی کمتر از ۳۵ میلیون یورو به فروش برسانند. در همین رابطه روزنامه «رکورد» پرتغال هم در گزارش خود اعلام کرد پورتو قصد ندارد مهدی طارمی را به این سادگی‌ها به فروش برساند. این باشگاه معتقد است طارمی یکی از مهم‌ترین بازیکنان تیم در ۲ فصل گذشته بوده و بهترین گلزن این تیم است؛ بنابراین با وجود باشگاه‌های انگلیسی و ایتالیایی که علاقه‌مند به جذب طارمی هستند، پورتو می‌خواهد او را در پرتغال نگه دارد.

حتی کار به جایی رسیده است که رودولفو ریس بازیکن و رییس سابق باشگاه پورتو هم معتقد است که طارمی نباید از این تیم جدا شود. ریس در این خصوص گفت: پورتو باید طارمی را به هر قیمتی که شده حفظ کند. این تیم در بازار نقل و انتقالات ۲ بازیکن اصلی خود را از دست داده و نباید بیشتر از این بازیکنی از دست بدهد. مهدی طارمی در ۲ فصل اخیر بازیکن مهمی بوده است و باید حفظ شود. او بازیکن بسیار مهمی است که پورتو نمی‌تواند مانند آن را در بازار پیدا کند.