فدراسیون فوتبال قرار است بلیت‌های جدیدی را برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به فروش برساند.

به گزارش مرور نیوز، علی میرغفاری دبیر کارگروه بلیت‌ فروشی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با بیان اینکه بلیت فروشی جام جهانی به پایان نرسیده است، توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

میرغفاری به رادیو تهران گفت: ابتدا عذرخواهی می‌کنم به خاطر مشکلی که هفته گذشته برای فروش بلیت عمومی ایجاد شد و مردم سردرگم شدند. با نظر میرشاد ماجدی و حسن کامرانی فر رئیس و دبیر فدراسیون فوتبال، بخشی از بلیت‌های خانواده فوتبال که خارج از این فروش بود را برای این هفته به فروش می‌رسانیم تا برای بخشی از مردم که نتوانستند بلیت تهیه کنند، جبران مافات بشود.

وی افزود: تعداد این بلیت‌ها قطعی نشده است ولی روز دوشنبه یا سه شنبه اعلام می‌کنیم. منتظریم بخش آی. تی فدراسیون فوتبال کارهای نهایی را انجام بدهد.

دبیر کارگروه بلیت‌فروشی جام جهانی ۲۰۲۲ از تلاش فدراسیون برای گرفتن بلیت‌های بیشتر از فیفا خبر داد و گفت: به همراه آقای کامرانی فر جلسه‌ای با مسئولان فیفا داشتیم و درخواست مجدد خرید بلیت از فیفا را انجام دادیم. اگر بلیت بدهند روی سایت فدراسیون بارگذاری می‌کنیم.

میرغفاری در خصوص اینکه آیا احتمال فروش و انتقال بلیت به فرد دیگری هم وجود دارد؟ تاکید کرد: اگر فیفا انتقال بلیت را انجام بدهد ما هم انجام می‌دهیم. اگر نه ما هم انجام نمی‌دهیم.