لیورپول از فشردگی بالای بازی‌ها در لیگ برتر انتقاد و تاکید کرد برگزار کردن دو دیدار در ۴۸ ساعت به هیچ وجه ساده نیست.

به گزارش مرور نیوز، لیورپول در هفته‌ بیستم لیگ برتر فوتبال انگلیس در زمین ساندرلند به میدان رفت اما با تساوی دو بر دو برابر این تیم متوقف شد تا دو امتیاز حساس در کور قهرمانی از دست بدهد.

یورگن کلوپ بعد از پایان مسابقه به انتقاد از تصمیمات داور بازی پرداخت و پنالتی‌ دوم حریف را نادرست دانست و گفت‌: فکر می‌کنم قبل از این که داور بخواهد پنالتی‌ بگیرد، باید خطای بازیکن حریف را اعلام می‌کرد. به‌ هر حال این تصمیمی است که داور گرفت. از این بابت خیلی ناراحت هستم. می دانم که می‌توانیم خیلی بهتر از اینها بازی کنیم ولی خیلی مطمئن نیستم که می‌توانستیم در بازی برابر ساندرلند، فوتبال بهتری را به نمایش بگذاریم چون دو روز قبل برابر منچسترسیتی بازی کرده و خسته بودیم.

سرمربی آلمانی لیورپول در ادامه گفت‌: دو امتیاز خیلی بد را از دست دادیم که به هیچ وجه انتظارش را نداشتم ولی بازی‌های زیادی تا پایان باقی‌ مانده است. می‌توانیم به آن فکر کنیم. امیدواریم چلسی و دیگر مدعیان نیز امتیازاتی را از دست بدهند. نیاز داریم تیم‌های دیگر شکست بخورند تا بتوانیم به آنها برسیم. هیچ جوابی برای عملکرد بازیکنانم در این دیدار ندارم. برگزار کردن دو بازی در دو روز خیلی سخت است. در واقع باعث می‌شود هیچ دانش و ارزیابی از شرایط موجود نداشته باشیم. بازیکنانم خیلی خسته بودند. یک بازی سخت برابر منچسترسیتی داشتیم و باید بعد از ۴۸ ساعت در زمین ساندرلند به میدان برویم.

چلسی صدرنشین فردا (چهارشنبه) باید برابر تاتنهام به میدان برود و امروز سه‌شنبه نیز آرسنال در زمین بورنموث به میدان خواهد رفت تا پرونده هفته‌ بیستم لیگ برتر بسته شود.