۵ هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد و تمامی پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در اولین فرصت باید تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

 

به گزارش مرور نیوز، همایش ملی مدیران ورزش و فدراسیون‌های ورزشی با حضور حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در هتل المپیک برگزار شد. در این همایش معاونین وزارت ورزش و جوانان، مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور و روسای فدراسیون‌های ورزشی در آن حضور دارند.

حمید سجادی در جمع مدیران و معاونان کل ادارات ورزش و جوانان سراسر کشور و روسای و نواب فدراسیون‌ها ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: دولت جدید با محوریت عدالت و مردمی بودن آغاز بکار کرد و ادامه مسیر را نیز با تا کید بر این مهم ادامه خواهد داد. درهمین راستا تمامی خانواده بزرگ ورزش و جوانان می‌بایست از هر گونه حاشیه بپرهیزند و با تلاش و پشتکار مسیر رشد و پیشرفت را طی کنند.

او گفت: ۵ هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد و تمامی پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در اولین فرصت باید تکمیل و به بهره‌برداری برسند تا دغدغه نمایندگان مجلس در استانها، استانداران که همه و همه برای رفع مشکلات ورزش در استان‌ها تلاش می‌کنند برطرف شود.

سجادی بیان کرد: همواره باید به ورزش بانوان و مشکلات این حوزه توجه ویژه داشت و‌ خیلی خوشحال هستم که امروز شما بانوان مدیر ورزشی را در جمع خود داریم تا با همفکری شما بتوانیم زمینه پیشرفت بانوان سرزمینمان را درتمامی میادین فراهم کنیم. ما هیچ وقت زحمات شما معاونین ورزش بانوان استان‌ها و نواب روسای فدراسیون‌ها را در تمامی عرصه‌ها نادیده نخواهیم گرفت و قدردان زحمات شما هستیم.

او خاطرنشان کرد: امروز شاهد جمع کثیری از جامعه ورزش کشور هستیم که این گردهمایی با تلاش‌های معاونت‌های این وزارتخانه در حال برگزاری است که ان شالله دستاورد‌های خوبی از این جلسه داشته باشیم و در این همفکری و نشست صمیمی مشکلات استان‌ها در دو حوزه ورزش و جوانان بررسی شود.