سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید از یک ماه قبل مخالف برنامه تیم ملی بوده است.

به‌ گزارش ‌مرور نیوز، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (سه شنبه) پرسپولیس، اظهار کرد: ما در دیدار برابر ذوب آهن شکست خورده‌ایم و این طبیعت فوتبال است. همین مسائل است که فوتبال را جذاب کرده است. شما در فوتبال هیچ گارانتی و تضمینی برای پیروزی ندارید.

او در ادامه درباره اظهارات خود درباره تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران هم، گفت‌: من هیچ وقت با هیچ کسی مشکلی نداشته‌ام و همیشه حمایت کاملم را از تیم‌ ‌ملی اعلام کرده‌ام. سعی کرده‌ایم بازیکنان‌مان را آماده کنیم تا در خدمت تیم‌ ‌ملی باشند. علیرضا بیرانوند و وحید امیری همیشه در خدمت تیم‌ ‌ملی بوده‌اند. فقط نمی دانم که چرا گاهی برنامه‌های تیم‌ ‌ملی فوتبال با باشگاه متفاوت است.

برانکو درباره اظهارات فتاحی، رییس سازمان لیگ درباره این که برانکو باید توضیح بدهد که چرا ساسان انصاری از پرسپولیس جدا شده است، گفت‌: من درباره این مساله توضیح داده‌ام. آقای فتاحی بهتر است به کار خودش بپردازد که تا به حال هم بد کار کرده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره این که در جلسه یک ماه پیش به او اعلام شده که تیم‌ ‌ملی چه برنامه‌هایی دارد و چرا در آن زمان اعتراض خودش را مطرح نکرده، گفت‌: من در همان زمان هم مخالفت خودم را اعلام کردم و گفتم که موافق این برنامه نیستم و حتی گفتم که چرا من را به این جلسه دعوت کرده‌اید. اگر این برنامه را یک ماه قبل تدوین کرده‌اید چرا چند روز پیش به دست ما رسید؟

وی درباره صحبت‌هایش درباره کارلوس کی‌روش گفت‌: بحث انتقام نیست که بخواهم از سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال انتقام بگیرم. من صبر کردم تا رسما اعلام شود و بعد صحبت کنم، چون در آن زمان فقط شنیده بودم به همین دلیل واکنشی نشان ندادم تا وقتی که مطمئن شدم که آنها به دبی رفته‌اند بعد صحبت کردم، زیرا اگر در آن زمان صحبت می‌کردم مقصر شناخته می شدم، چون آن اردو قطعی نبود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره فراخوانده شدن از سوی کمیته‌ انضباطی نیز، بیان‌ کرد: آیا من کسی را تحقیر کرده‌ام و یا به کسی توهین کرده‌ام؟ من فقط نظر خودم را گفتم.  از کمیته‌ انضباطی می روم بپرسم که چه اشتباهی کرده‌ام و چه تشویشی ایجاد کرده‌ام.

برانکو ایوانکوویچ درباره اردوی تیم‌ ‌ملی نیز گفت‌: ببینید من وارد چنین مسائلی نمی شوم. بحث من فقط در این باره است که چگونه این اردو را از لحاظ فنی و از لحاظ مالی توجیه می‌کنند. اگر به من توضیح بدهند ممنون می شوم.

وی درباره سوال خبرنگاری که از او پرسید زمانی که کارلوس کی‌روش اذهان عمومی را نسبت به شما تشویش کرد واکنشی در پی نداشت برانکو نیز پاسخ داد: آیا او در آن زمان به کمیته‌ انضباطی دعوت شد؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره همکاری سایر مربیان با کی‌روش نیز گفت‌: ببینید من وارد چنین مسائلی نمی شوم. من باید با چه کسی همکاری کنم. سرمربی باید با مربیان لیگ برتر همکاری کند. من کاری ندارم که چه کسی چه کاری انجام داده است ولی آیا سرمربی تیم‌ ‌ملی تا به حال به باشگاه‌ها و یا مربیان سر زده است و آیا از آنها خواسته که با آنها کار کند؟ ما روزانه در تلاش هستیم که به فوتبال ایران کمک کنیم.

وی درباره بازیکنان دعوت شده به تیم‌ ‌ملی نیز اضافه کرد: سردار آزمون و سعید عزت اللهی به دلیل اجازه ندادن باشگاه شان مجوز همراهی تیم‌ ‌ملی را ندارند. وریا غفوری و مهدی ترابی نیز از بازیکنان خوب هستند، ولی مصدوم‌اند. شاید با تیم‌ ‌ملی رفته اند که در جو اردو قرار بگیرند. این مسائل به من مربوط نمی‌شود و من فقط مخالف برپایی این اردو هستم زیرا هیچ فایده‌ای ندارد.

برانکو درباره قانع شدن عادل فردوسی‌پور نسبت به حرف‌هایش در برنامه "۹۰" نیز، گفت‌: من سعی می‌کنم با دلیل و مدرک صحبت کنم نه با احساس و انگیزه و بی منطقی.

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره جذب سامان نریمان جهان نیز گفت‌:  هر موقع که انتقالی قطعی شود ما اعلام خواهیم کرد.