تمرینات تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز زیر نظر کارلوس کی‌روش برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در نخستین هفته از «ارزیابی فنی» بازیکنان حاضر در تیم‌های لیگ برتر در تیم ملی، امروز صبح دومین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال در مجموعه «پک» برگزار شد.

انجام تمرینات مربوط به ریکاوری بخش ابتدایی تمرین امروز بود. بازیکنان حین این تمرین، عملکرد تیم ملی در دیدار برابر اروگوئه را با تمرکز بالایی تماشا کردند.

در ادامه بازیکنان در سه دسته تمرینات خود را دنبال کردند. گروهی از بازیکنان با راجرز، گروهی دیگر با ریکاردو و دروازه‌بان‌ها با لوپز تمرینات اختصاصی را انجام دادند. کارلوس کی‌روش نیز تمرینات این سه گروه را زیر نظر داشت و در موقعیت‌های مختلف نکات مدنظر را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

چالاکی و تصمیم‌گیری سریع در موقعیت‌های تحت فشار با حفظ تمرکز، بخشی از تمرین امروز تیم ملی بود که این موضوع بارها توسط مربیان به بازیکنان تاکید می‌شد.

در ابتدای این تمرین که از ساعت ۱۰:۳۰ آغاز شد، کی‌روش در جمع بازیکنان گفت: باید از فداکاری تیم‌های لیگ برتری و خانواده فوتبال ایران قدردانی کنم. در فاصله ۴۲ روز تا آغاز جام جهانی فرصتی فراهم است که بتوانیم با تعهد و تمرکزمان به این از خودگذشتگی پاسخ بدهیم. تعهد به کار و تمرکز کامل تمام آن چیزی است که از تیم ملی توقع می‌رود.

تمرین بعدی امروز تیم ملی از ساعت ۱۷ در پک برگزار می‌شود و خبر و تصاویر مربوط به این تمرین نیز از طریق سایت فدراسیون فوتبال منتشر خواهد شد.