سرمربی پرسپولیس گفت:درباره ظاهر جدیدم بعداً بیشتر صحبت می‌کنیم، فعلاً جایش نیست.

به گزارش مرور نیوز، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی خیلی مهم و حساسی را در پیش داریم. مقابل یک تیمی هم بازی داریم که از لحاظ فوتبالی و نتایجی که کسب کرده است خوب بوده و فوتبال رو به جلو، بازی از عقب را ارائه می‌کند و به نظرم دوست دارند فوتبال بازی کنند.

وی ادامه داد: مس تیم قابل احترامی است و برای ربیعی و بازیکنانش احترام زیادی قائل هستیم، ولی این یک بازی خانگی است و سه امتیاز این بازی برای ما خیلی مهم و حساس است. با توجه به شرایط جدول باید تمرکز خوبی روی وظایف‌مان داشته باشیم و بازی خوبی انجام دهیم. تمرینات خوبی داشتیم و با توجه به اینکه چند بازیکن ملی‌پوش هم دیر به ما اضافه شدند، اما سعی کردیم با تمرینی که دیروز داشتیم حداقل هماهنگی را در تیم ایجاد کنیم. متأسفانه دو، سه بازیکن مصدوم هم داریم، ولی شرایط کلی تیم خوب است و آماده یک بازی خوب هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه برخی کارشناسان اعتقاد دارند لوکادیا در دو بازی اخیر به خوبی تغذیه نشده است گفت: در بازی اول مقابل تراکتور یکسری اتفاقات افتاد و فکر نمی‌کنم اینجا جایش باشد که در مورد آن صحبت کنم. اتفاقات قبل از بازی و بین دو نیمه و هم بعد از بازی! آن مسابقه یک بازی خاص بود و شرایط برای انجام آن بازی طبیعی نبود. در بازی دوم با سپاهان هم موقعیت‌های خوبی داشتیم. فکر می‌کنم یک مقدار تحت تأثیر بازی تراکتور هم بودیم، ولی به نظرم بازی خوبی مقابل سپاهان انجام دادیم. لوکادیا هم بازی خوبی انجام داد، ولی به نظرم جا دارد بهتر از این هم شود. با توجه به وقفه‌ای هم که در لیگ ایجاد شد، فکر می‌کنم ناهماهنگی زیادی بین اعضای تیم به وجود آمد. البته اتفاقات بازی تراکتور هم تأثیر داشت، ولی فردا می‌توانیم بازی روانتر و رو به جلوتری انجام دهیم. در این هفته تمرکز خوبی در تمرینات داشتیم و تمرکز خوبی برای بازی فردا داریم.

گل محمدی در مورد اینکه درباره تمرینات تیم ملی بعد از بازی‌های لیگ گفته می‌شود بهتر است این تمرینات دو روز باشد گفت: اگر بازی‌ها یک هفته‌ای و هفت روزه‌ای باشد، ما با سه روز مشکلی نداریم. هفته قبل ولی شش روز بود و بازیکنان ما سه روز در اختیار تیم ملی بودند. البته فقط این هفته اینطور بود و هفته‌های بعد با توجه به اینکه فاصله هفت روز است من مشکلی نداریم سه روز بازیکنان ما در اختیار تیم ملی باشند. ما دوست داریم تیم ملی نتیجه خوبی بگیرد و هماهنگی خوبی ایجاد شود. کی‌روش دیر به جمع تیم ملی اضافه شده است و فکر می‌کنم زمان بیشتری نیاز دارد تا آماده شود. کار سختی است اما ما سعی می‌کنیم هر کاری از دست‌مان برمی‌آید انجام دهیم.

گل‌محمدی در واکنش به این موضوع که ساپینتو هفته گذشته در ساختمان پِک حاضر شد و مستقیم با کارلوس کی‌روش و بازیکنان ملی‌پوش در ارتباط بود و آیا او نیز چنین برنامه‌ای دارد، عنوان کرد: من تلفنی با ایشان (کی‌روش) صحبت کردم و اگر لازم باشد به پِک می‌روم، مشکلی از این بابت ندارم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با آخرین وضعیت شیخ دیاباته نیز توضیح داد: دیاباته روز گذشته در اولین تمرین با ما بود و خدا را شکر شرایطش بد نبود. شاید فردا در لیست ما هم باشد. باید در تمرین امروز ببینیم وضعیتش چطور است.

وی در مورد ظاهر جدیدش و اینکه موهای سر خود را تراشیده است هم به خبرنگاران گفت: درباره ظاهر جدیدم بعداً بیشتر صحبت می‌کنیم، فعلاً جایش نیست.