مهاجم بارسلونا به مسئولان برگزارکننده توپ طلا طعنه زد و عنوان کرد بنزما باید این جایزه را ببرد البته در صورتی که لغو نشود.

به گزارش مرور نیوز به نقل از اسپورت، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا یک‌شنبه در دیداری فوق العاده حساس در لالیگا برابر هم به میدان می‌روند. این اولین ال کلاسیکوی روبرت لواندوفسکی مهاجم بارسلونا خواهد بود. تقابل او با کریم بنزما که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته است یکی از جذاب‌ترین تقابل‌های این فصل فوتبال اروپاست.

هر دو بازیکن از شانس بالایی برای کسب توپ طلا برخوردار هستند ولی خیلی‌ها معتقد هستند درخشش بی‌نظیر بنزما و قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان سبب می‌شود تا این مهاجم فرانسوی برای اولین بار توپ طلا را به دست بیاورد.

روبرت لواندوفسکی درباره شانس بالای بنزما برای توپ طلا گفت: بله او شانس زیادی برای کسب توپ طلا دارد و اگر سران توپ طلا این جایزه را لغو نکنند، او برنده می‌شود.

اشاره لواندوفسکی به زمانی است که در فصل ۲۰-۲۰۱۹ توانست با هدایت هانسی فلیک همه شش جام فوتبال اروپا را کسب کند ولی به دلیل همه گیری ویروس کرونا و پایان زودهنگام فصل در بعضی از لیگ‌ها، سران توپ طلا تصمیم گرفتند این جایزه در آن سال به بازیکنی داده نشود و لغو شود. این در حالی است که همگان منتظر این بودند تا لواندوفسکی توپ طلا را به دست بیاورد.

مراسم توپ طلای فوتبال جهان روز دوشنبه هفته پیش‌رو بعد از دیدار ال کلاسیکو برگزار می‌شود و باید دید این جایزه به کدام بازیکن تعلق می‌گیرد.