نماینده یران در وزن ۶۷ کیلوگرم راهی مرحله نیمه نهایی کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان شد.

به گزارش مرورنیوز، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن دوم کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در اسپانیا، سید دانیال سهرابی در وزن ۶۷ کیلوگرم با شکست تمامی رقیبان خود راهی دیدار نیمه نهایی شد اما امیر عبدی در ۷۲ و علی عابدی درزی در وزن ۹۷ کیلوگرم از رسیدن به نیمه نهایی بازماندند، علیرضا مهمدی در وزن ۸۲ کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم امید آرامی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۵ بر یک و ضربه فنی مغلوب کرم کمال از ترکیه شد. آرامی برای حضور در گروه بازنده‌ها و تلاش برای رسیدن به مدال برنز باید منتظر صعود رقیبش به دیدار فینال باشد. کشتی گیر ترک تا اینجای کار راهی مرحله نیمه نهایی شده است.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سید دانیال سهرابی در دور اول با نتیجه ۴ بر صفر و ضربه فنی جولیان حورتا از کلمبیا را مغلوب کرد. وی در دور دوم نیز ۹ بر صفر مقابل ویلیوس ساویکاس از لیتوانی به برتری رسید. سهرابی در یک چهارم نهایی نیز مقابل آمانات اولو از قرقیزستان در همان تایم نخست با امتیاز عالی ۹ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. سهرابی برای رسیدن به فینال باید از سد دیگو چخیکوادزه از گرجستان عبور کند.

امیر عبدی در وزن ۷۲ کیلوگرم نیز پس از استراحت در دور نخست مقابل شانت خاچاطریان از ارمنستان با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد اما در این مرحله مقابل قربان قربان اف دارنده مدال طلای جوانان جهان از آذربایجان با نتیجه یک بر یک شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند. عبدی برای این که بتواند در گروه بازنده ها برای کسب مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به دیدار فینال باشد.

اما در وزن ۸۲ کیلوگرم علیرضا مُهمدی با نمایشی ضعیف در همان دور نخست با نتیجه ۷ بر ۴ مغلوب علی هونج از ترکیه شد و با توجه به شکست ۵ بر صفر این کشتی‌گیر ترک در دور بعد مقابل کودریچ از کرواسی، نماینده ایران از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم علی عابدی درزی در دور اول با نتیجه ۴ بر ۳ اینوت گوسا از رومانی را مغلوب کرد اما در دور دوم برابر مارکوس راگینگر از اتریش با نتیجه سنگین ۸ بر صفر شکست خورد. ‌کشتی‌گیر اتریشی در ادامه حریف ترک خود را نیز از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.