رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در جمع ملی پوشان در تمرین امروز، از وضعیت فنی تیم ملی کشورمان با سرمربی پرتغالی خود تمجید کرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پس از برگزاری جلسه تمرین صبح امروز (دوشنبه) ملی‌پوشان فوتبال ایران روی چمن مرکز ملی فوتبال، بازیکنان تیم ملی عصر امروز در مجموعه تمرینی «پِک» به تمرین پرداختند.

این تمرین به مدت 70 دقیقه و با نظارت کارلوس کی‌روش برگزار شد. مهدی تاج و مهدی محمد نبی، رئیس و نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال نیز با حضور در تمرین تیم ملی به سرمربی، اعضای کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید گفتند. آنها دقایقی از تمرین امروز ملی‌پوشان را از نزدیک نظاره و آخرین وضعیت آماده‌سازی تیم ملی را بررسی کردند.

تاج در جمع ملی‌پوشان، با ابراز خوشحالی از حضور کی‌روش در تیم ملی ایران اظهار داشت: شرایط فنی تیم ملی را بسیار مثبت می‌بینم. تمرکز همه روی موفقیت تیم است و جام جهانی برای همه اهمیت دارد. دور قبل بهترین نتایج تاریخ ایران در جام جهانی را کسب کردیم و امسال می‌خواهیم بهترین نتیجه تاریخ را کسب کنیم. امروز به اینجا آمدیم که به شما خسته نباشید بگوییم. وظیفه ماست که هر روز بیاییم، اما کارهای زیادی برای حمایت از تیم ملی در حال انجام است و مشغول این امور هستیم. امیدوارم موفق باشید.

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه از تلاش‌های کادر فنی و بازیکنان تیم ملی قدردانی کرد و به اعضای تیم خسته نباشید گفت.