وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه همه به عملکرد تیم ملی در جام جهانی امیدوار هستیم، گفت: کارشناسان می‌گویند در حال حاضر یکی از بهترین تیم‌های ملی ادوار فوتبال کشور را داریم‌.

به گزارش مرور نیوز، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در آستانه مسابقات جام جهانی 2022 قطر گفت: ما الحمدالله 2 دیدار تدارکاتی داریم و واقعا شرایط جسمی و روحیه ورزشکاران برای ما و فدراسیون فوتبال مهم است. آقای تاج در کنار کادر فنی نهایت تلاش‌خود را می‌کند تا حاشیه‌ای پیش نیاید و ورزشکاران تیم ملی با روحیه و انگیزه به مسابقات اعزام شوند.

وی افزود: چند روز پیش که از آقای تاج آخرین اطلاعات تیم ملی فوتبال را گرفتم، الحمدالله همه چیز بر مدار مدیریت و چارچوب و اصول خودش پیش می‌رود؛ چند اقدام تشویقی مدنظرمان است که بایستی انجام دهیم، یک سری موارد خواسته‌های ورزشکاران از قبل بوده که پیگیر آن هستیم و بخش مهمی از آن را انجام دادیم و در رابطه با تشویق و قدردانی سعودشان به جام‌جهانی، مواردی بوده که پیگیر آن هستیم که در موعد مقرر انجام خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌ها، صحبت‌ها و اقداماتی که در تیم ملی فوتبال کشور و در کادر فنی انجام می‌شود، حاکی از این است که رفته‌رفته، دورخیز مناسبی برای مسابقات داریم و خدا را شکر، حاشیه خاصی در کار نیست. مراقب هستیم تا ورزشکاران تیم ملی فوتبال با روحیه مضاعف و انگیزه خوب به مسابقات اعزام شوند و بازی‌های خوبی داشته باشند.

وی با بیان اینکه انتظار مردم در شرایط خاص کشور این است که ان‌شاءالله این تیم حال همه ما را با نتایج و عملکردش خوب کند، اظهار کرد: همه به این تیم ملی امیدوار هستیم، این‌ها جوان‌های خوب ما هستند، همه کارشناسان می‌گویند که در حال حاضر یکی از بهترین تیم‌های ملی ادوار فوتبال کشور را داریم‌، ما همچنین لژیونرهای قابل توجه و ذی‌قیمت و ارزشمندی در تیم ملی داریم که بابت آن خدا را شکر می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: ما دعا می‌کنیم و تا آخرین لحظه هر کاری که از دستم بر بیاید وظیفه داریم انجام دهیم و در کشور هم به دستور رئیس‌جمهور از چندی پیش یک ستاد تشکیل شده تا در جنبه‌های مختلف از این رویداد مهم جهانی که جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر است، بهترین استفاده بشود.

سجادی در پایان خاطرنشان کرد: ما در تعامل با قطر سعی داریم که اقدامات خوبی در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی انجام دهیم و همه این اتفاقات باید بیافتد تا ما از نظر ورزشی نتایج خوبی داشته باشیم، من به عنوان یک ایرانی خیلی به نتایج تیم ملی امیدوارم و آرزو و دعا می‌کنم که بچه‌ها موفق شوند تا یک بار دیگر مردم خوشحال شوند و حتماً نتایج‌شان مورد توجه مردم است.