دختران اسطوره فوتبال برزیل نسبت به شایعاتی که حول محور الماس سیاه وجود دارد، واکنش نشان دادند.

به گزارش مرور نیوز، پله اسطوره فوتبال برزیل از هفته گذشته به دلیل ابتلا به سرطان در بیمارستان آلبرت انیشتین بستری شده است. اسطوره ۸۲ ساله فوتبال برزیل در سپتامبر ۲۰۲۱ از وجود یک تومور در روده بزرگ مطلع شد و از آن زمان او به طور منظم برای درمان به بیمارستان می‌رود.

اخبار متناقض درباره سلامت الماس سیاه جهان فوتبال با واکنش دختران پله مواجه شد. فلاویا دختر پله با تکذیب بسیاری از این اخبار، حضور اسطوره فوتبال برزیل را در بخش مراقبت‌های تسکینی رد کرد. کلی دیگر دختر پله با رد شایعات درباره مشکلات شیمی درمانی پدرش گفت: پدرم سه هفته پیش به کووید۱۹ مبتلا شده بود که منجر به برخی مشکلات تنفسی شده است.

وی در ادامه افزود: قرار نیست اسطوره فوتبال جهان به زودی خداحافظی کند بلکه وی پس از گذراندن دوره درمان به خانه بازخواهد گشت.

آرتور نوه پله دیگر فردی بود که با روزنامه مارکا درباره پدربزرگش صحبت کرده است. او می‌گوید: پدربزرگش همچنان از تماشای فوتبال لذت می‌برد و امسال شاهد قهرمانی برزیل در ششمین جام جهانی خود خواهد بود.

پله تنها بازیکن تاریخ فوتبال است که سه قهرمانی جام جهانی (در سال‌های ۱۹۵۸، ۱۹۶۲ و ۱۹۷۰) را به دست آورده است. او ۹۲ بازی برای تیم ملی برزیل انجام داد و ۷۷ گل به ثمر رساند. این مهاجم در سال ۱۹۷۷ به فوتبال خود پایان داد.