رییس کمیته ملی المپیک گفت:تا به امروز به هیچ فرد و نهادی بدهی نداریم و ۱۸ میلیارد تومان و ۱۰۰ هزار دلار در حساب پارالمپیک است.

به گزارش مرور نیوز، هفتمین مجمع انتخابات کمیته ملی پارالمپیک برای تصدی پست ریاست این کمیته امروز سه شنبه ۲۲ آذر به ریاست محمود خسروی وفا و با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در تالار کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

محمد شروین اسبقیان، محمد پولادگر، محمدرضا مظلومی،‌ غفور کارگری و جلیل کوهپایه زاده ۵ کاندیدای حاضر  برای تصدی پست ریاست کمیته ملی پارالمپیک هستند.

در این مجمع طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک، مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، کیکاووس سعیدی دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک و برخی روسای فدراسیون‌ها نیز حضور داشتند.

محمود خسروی‌وفا پیش از برگزاری مجمع گفت: از شما ممنونم که چهار سال پیش به من رای اعتماد دادید و کمک کردید یک دوره دیگر کنار شما باشم، در این مجمع من از همه سن و سال بیشتری دارم. البته جسارت نمی‌کنم و اصلا اشاره ای به بانوان ندارم. (با خنده)

وی افزود: شما بالاترین رکن تصمیم گیری در مجمع هستید، ممنون که چهار سال قبل به من و هیأت اجرایی اعتماد کردید. می‌دانم که ورزش ما در سال‌های بعد از انقلاب چقدر توسعه پیدا کرده، ورزش جانبازان و معلولین مولود پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: محورهای اصلی کار، مدیران و مربیان و ورزشکاران در شهرهای مختلف هستند و تلاش آنها سبب شده ما در اینجا باشیم. از همه به ویژه مجمع اخیر تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند، همچنین از دولت که توجه ویژه داشته است.

خسروی‌وفا تصریح کرد: باید یادی کنم از کسانی که در این مسیر تلاش کردند و الان در میان ما نیستند.

رییس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: من چهار سال قبل که از فدراسیون جانبازان و معلولین خداحافظی کردم، گفتم که از افراد نباید بت ساخته شود و این بستر در انقلاب اسلامی برای توسعه این حوزه فراهم بوده است.

وی گفت: اگر نقطه قوتی بوده، از ناحیه انقلاب بوده است. من کاری نکرده‌ام، بلکه این یک کار تیمی بوده، اگر به یک قله برسیم نتیجه یک کار تیمی بوده است.

همچنین باید بابت نقطه ضعف‌ها از شما حلالیت بگیرم.

وی اظهار کرد: تا به امروز به هیچ فرد و نهادی بدهی نداریم و ۱۸ میلیارد تومان و ۱۰۰ هزار دلار در حساب پارالمپیک است.