کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان طبق چرخه انتخابی، علاوه بر توجه کافی به قهرمانان و عنوانداران این رشته، نگاه ویژه ای هم به مدعیان جوان و جویای نام دارد.

به گزارش مرور نیوز، در حالی که رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی کشور به عنوان نخستین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی از روز گذشته در تهران آغاز شده، حسن رنگرز سرمربی تیم ملی و همکارانش در کادر فنی توجه ویژه ای به مدعیان جوان و آینده دار دارند.

بطوریکه کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی پیش از آغاز رقابتهای قهرمانی کشور اعلام کرد برنامه ویژه ای برای مدعیان جوان دارد و آنها تا پایان سال به تورنمنت بین المللی اعزام خواهند شد.

بر این اساس تورنمنت بین المللی کشتی مصر به عنوان سری دوم رنکینگ اتحادیه جهانی، تورنمنت وهبی‌امره ترکیه و همچنین جام نیکولاپتروف بلغارستان تا پایان سالجاری در دستور کار فرنگی کاران قرار دارد که بیشتر نفرات اعزامی به این تورنمنت‌ها را جوانان تشکیل خواهند داد.

هدف کادر فنی تیم ملی از اعزام جوانان به میادین بین المللی، پشتوانه‌سازی برای تیم بزرگسالان خوانده شده که قرار است تا اسفندماه با حمایت فدراسیون کشتی، زمینه اعزام‌ها و کسب تجربه جوانان مهیا شود.

این در حالیست که حسن رنگرز به موازات توجه ویژه به فرنگی‌کاران، نگاه جدی و عادلانه ای هم به مربیان سازنده دارد و با توجه به مسابقات متعددی که در پیش است، دعوت از این مربیان برای حضور در کادر فنی و اردوهای تیم ملی دور از ذهن نیست.