ملی پوش اسنوکر ایران موفق شد مرد شماره ۲ جهان را در مسابقات مسترز شکست دهد.

به گزارش مرور نیوز، حسین وفایی ملی‌پوش اسنوکر ایران که برای اولین بار در مسابقات مسترز حضور دارد در دور اول این رقابت‌ها به مصاف مارک سلبی مرد شماره ۲ اسنوکر جهان رفت و توانست با علمکرد خیره کننده با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروزی برسد.  

یورواسپورت در خصوص این پیروزی نوشت: حسین وفایی اولین بازی خود در مسابقات مسترز را با پیروزی چشمگیر ۶ بر ۲ مقابل مارک سلبی قهرمان سه دوره این مسابقات رقم زد.

وفایی پس از این پیروزی گفت: باورم نمی‌شود، خوابم یا بیدار؟ سلبی یک حریف بزرگ است و او هرگز تسلیم نمی‌شود. او یک اسطوره است، بسیار لذت بخش بوده که موفق شدم این حریف را شکست دهم. باید بگویم که سلبی بازیکن فوق العاده‌ای است، من برای او در ادامه دوران حرفه‌ای‌اش آرزوی موفقیت می‌کنم. مطمئن هستم که او دوباره برنده مسابقات خواهد شد.

همچنین گاردین در خصوص این پیروزی نوشت: مارک سلبی در روزی شوکه آور توسط حسین وفایی از مسابقات مسترز ناک اوت شد! وفایی بعد از نمایش خیره کننده مقابل مردشماره ۲ جهان می گوید: «باورم نمی شود».

گاردین ادامه داد: مارک سلبی، قهرمان سه دوره مسابقات مسترز، عصر یکشنبه در قصر الکساندرا با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل حسین وفایی اولین بازیکن ایرانی این مسابقات شکست خورد. وفایی جزو ۱۶ بازیکن برتر جهان نیست که به طور خودکار واجد شرایط این مسابقات باشد، اما پس از اینکه ستاره چینی به دلیل تحقیقات در مورد تبانی از حضور در مسابقات محروم شد، وفایی جای ژائو ژینتونگ را در قرعه کشی گرفت.