رئیس باشگاه رئال مادرید بر این باور است که این باشگاه بهترین در قرن ۲۱ بوده است.

به گزارش مرور نیوز، رئال مادرید با ۱۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا پرافتخارترین تیم در تاریخ این رقابت‌هاست. پرس در مراسم رونمایی از کتابی به نام" ۱۴ قهرمانی" گفت: هواداران و دوستداران رئال مادرید در سراسر جهان هرگز فراموش نمی کنند که چگونه ما توانستیم در تاریخ ۱۲۰ ساله خود ۱۴ قهرمانی را در لیگ قهرمانان اروپا به دست آوریم. شب های جنون آمیز ما در برنابئو به خوبی ارزش های ما را به تصویر می‌کشند. رئال هیچ وقت تسلیم نمی شود و همواره تا پایان برای پیروزی خواهد جنگید.

او ادامه داد: فصل قبل ما دوباره دست به تاریخ سازی زدیم و یک قهرمانی باشکوه را در لیگ قهرمانان اروپا با بازیکنانی که به خوبی ارزش این پیراهن را درک می کردند به دست  آوردیم. بازیکنان و کارلو آنچلوتی شایسته حضور در رئال و دفاع از پیراهن تیم هستند. همه این افتخاراتی که به دست آوریم به لطف شور و شوق و انگیزه بالای خانواده رئال مادرید بود. برنابئو ورزشگاهی جادویی برای کسب افتخارات است. ما بهترین باشگاه در قرن بیست و یکم بوده‌ایم و به درخشش خود ادامه خواهیم داد.

رئال مادرید در فصل جاری رقابت‌های لالیگا عملکرد خوبی نداشته و با ۵ امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد اما در لیگ قهرمانان اروپا به دور بعد راه پیدا کرده و یکی از شانس‌های قهرمانی است.