ناتینگهام فارست سی‌امین خرید خود را در سال جاری نیز انجام داد تا یک رکورد ثبت کند.

به گزارش مرور نیوز، ناتینگهام فارست بار دیگر در بازار نقل و انتقالات خود را نشان داد و سی‌امین خرید خود را از ابتدای فصل انجام داد. آندره آیو که بدون باشگاه بود، به این تیم پیوست تا سی‌امین خرید ناتینگهام لقب گیرد.

این بازیکن ۳۳ ساله یکشنبه گذشته قرارداد خود را با باشگاه عربستانی فسخ کرده بود.

آیو یازدهمین خرید ناتینگهام در این زمستان  و سی‌امین خرید آنها از شروع فصل است. در تابستان نیز تیم انگلیسی با بازیکنانی چون تایوو آوونی (که از یونیون برلین با ۲۰.۵ میلیون یورو خریداری شد)، اورل مانگالا (از اشتوتگارت با ۱۳ میلیون یورو)، موسی نیاکاته ( از ماینتس با ۵ میلیون یورو) و عمر ریچاردز ( از بایرن مونیخ با ۸.۵ میلیون یورو) قرارداد بست.

آیو برای سوانسی سیتی و وستهام یونایتد در لیگ برتر بازی کرده و در کل ۸۹ بازی در لیگ برتر انگلیس انجام داده است. او ۲۱ گل و ۱۲ پاس گل  نیز در کارنامه دارد. آیو همچنین کاپیتان تیم ملی غنا در جام جهانی قطر بود و ۱۱۳ بازی ملی برای "ستاره های سیاه" دارد.

او  با المپیک مارسی قهرمان لیگ فرانسه و سوپرجام شد.

پیش از این کیلور ناواس سنگربان کاستاریکایی پاری سن ژرمن تا پایان فصل جاری و به صورت قرضی راهی ناتینگهام فارست شد. او در ۱۰۸ بازی که با پیراهن تیم پاریسی به میدان رفت توانست ۵۰ کلین‌شیت را به نام خود به ثبت رساند.