بازیکن تیم فوتبال میلان جای همتای یوونتوسی خود را در خط دفاعی تیم ملی ایتالیا برابر تیم ملی اسپانیا خواهد گرفت.

 به گزارش مرورنیوز، طبق آخرین گزارش‌ رسانه‌های ایتالیایی آلسیو رومانیولی، مدافع تیم فوتبال میلان و دانیله دروسی هافبک تیم فوتبال رم، در بازی برابر تیم ملی اسپانیا در ترکیب اصلی تیم ملی ایتالیا قرار خواهند گرفت و این تیم با سیستم 2-5-3 به میدان خواهد رفت.

رومانیولی در شرایطی در ترکیب اصلی تیم ملی ایتالیا برابر اسپانیا به میدان خواهد رفت که او بازی یکشنبه شب میلان برابر ساسولو را به‌دلیل مصدومیت از دست داده بود، اما به‌نظر می‌رسد که او اکنون به آمادگی جسمانی کامل رسیده است و می‌تواند جای خالی جورجه کیه‌لینی، مدافع یوونتوس را که از حضور در این بازی محروم است، پر کند و اولین بازی ملی‌اش را انجام دهد.

دروسی نیز قرار است در نقش بازیساز قلب میدان را برای لاجوردی‌پوشان پوشش دهد در حالی که آلساندرو فلورنزی و ماتیا دی‌شیلیو به‌عنوان بال‌های تیم بازی کنند. مارکو پارولو و جک بوناونتورا هم دیگر مهره‌هایی هستند که در خط میانی تیم ملی ایتالیا قرار خواهند گرفت.

در همین حال گفته می‌شود که ادر و گرازیانو پله هم گزینه‌های اصلی جامپیرو ونتورا، سرمربی تیم ملی ایتالیا برای ایستادن در خط حمله هستند.

ایتالیا فرداشب (پنجشنبه) از ساعت 22:15 به وقت تهران، با ترکیب احتمالی متشکل از بوفون، بارتزالی، بونوچی، رومانیولی، فلورنزی، پارولو، دروسی، بوناونتورا، دی‌شیلیو، ادر و پله در شهر تورین به مصاف تیم ملی اسپانیا خواهد رفت.