جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال عصر فردا در محل این فدراسیون برگزار می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، بعد از اینکه طی روزهای اخیر بر سر برگزاری اردوی اخیر تیم ملی در کشور امارات اختلافات زیادی به وجود آمد که طی آن حتی امروز شایعه استعفای کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران نیز منتشر شده، قرار است اعضای هیأت رئیسه این فدراسیون فوتبال عصر فردا دور یگدیکر جمع شده و در خصوص راهکارهای برون‌رفت از مشکلات پیش‌آمده جلسه‌ای را برگزار کنند.

هدایت ممبینی با تأیید این خبر گفت: باید در حال حاضر کمک کنیم تا آرامش به فوتبال ایران برگردد و جلسه فوق نیز بر همین رابطه برگزار می‌شود. هرچند که صحبت‌هایی در رابطه با استعفای کی‌روش به صورت غیررسمی منتشر شده، اما در جلسه فردا در مورد همه زوایای اختلافات پیش‌آمده صحبت می‌کنیم و تصمیم‌گیری‌هایی را خواهیم داشتیم.

قطعا سفر ناگهانی مهدی تاج به امارات نمی تواند بی دلیل باشد. برای آرام کردن کی روش و یا کنترل حواشی به وجود آمده در اردوی تیم ملی قطعا نیاز به این نبود در فاصله یک روز مانده به پایان اردو رئیس فدراسیون شال و کلاه کند و راهی امارات شود. 

از روز گذشته خبرهایی مبنی بر استفعای کی‌روش به گوش می رسید. شکل رسانه ای اخبار تیم ملی از امارات گواه این را می داد که این اردو با اردوهای گذشته فرق دارد و خبرهایی در راه است.

اینکه استعفای کی روش چقدر می تواند صحت داشته باشد مشخص نیست. اگر این استعفا رسمی باشد مسوولان فدراسیون فوتبال که به طرز عجیبی سکوت اختیار کرده اند تا چه زمان می خواهند این مسئله به این مهمی را پنهان کنند؟ آیا با جلسات پنهانی و لاپوشانی می شود چنین مسئله مهمی را پنهان کرد؟ پس همین که تا الان تاج سکوت کرده و بابت این شایعات اظهار نظری نکرده و حتی به مسئولان دیگر فدراسیون پیغامی برای موضع گیری رسمی در این زمینه نداده است می تواند نشانه این باشد که هنوز استعفای رسمی در کار نیست و یا شاید مثل دفعات گذشته قرار است همه چیز به نفع کی‌روش تمام شود و جای حرف و حدیثی باقی نماند. 

تا ساعاتی دیگر رئیس فدراسیون و تیم ملی به ایران باز می گردند و شاید تاج مجبور شود در بدو ورود به ایران همه را از این شایعات خلاص کند.