سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب‌آهن می‌گوید: حرکات عجیبی که بازیکنان و مربی هدف‌پویان جوان داشتند در شان هندبال بانوان نیست.

به گزارش مرور نیوز، پروانه کوهیان درباره اتفاقاتی که در دیدار تیمش مقابل هدف‌پویان جوان قم در هفته نهم لیگ برتر هندبال بانوان رخ داده بود اظهار داشت: نیمه اول نیمه بازیکن است و نیمه دوم نیمه مربی. من در نیمه دوم با بازیکنانم صحبت کردم اما در تیم هدف‌پویان بازیکن همه‌کاره است و مربی هیچ‌کاره.

وی افزود: مربی که هیچ وقت ندیدم توپ هندبال دستش باشد در هر مسابقه‌ای به جای اینکه تیمش را کوچ کند داوری می‌کند. من مشکلی با خانم احمدی‌نیا ندارم. وقتی تیمی با یک گل می‌بازد واقعا ناراحت‌کننده است و اگر من هم بودم از این موضوع ناراحت می‌شدم اما نباید چنین بلوایی به پا کنیم. ما دو گل جلو بودیم و در لحظه آخر داور یک پنالتی برای حریف گرفت و با نتیجه 25 بر 24 بازی به پایان رسید. 

سرمربی هندبال ذوب‌آهن در ادامه در پاسخ به این سوال که گفته‌اند یکی از بازیکنان هدف‌پویان از ناحیه سر دچار خونریزی شده خاطرنشان کرد: بازیکن من و بازیکن حریف با هم برخورد کردند. بازیکن ما از ناحیه بینی و چشم دچار آسیب‌دیدگی شد. این اتفاقات در بازی رخ می‌دهد. به نظرم مربی هدف‌پویان باید ذهنیت خودش را به بازی بدهد نه به داوری. 16 دقیقه تیم من با یک یار کمتر بازی می‌کرد اما بازیکنان حریف خودشان را زمین می‌زدند و داور هم متوجه شده بود که آنها اغماض می‌کنند. من هم از داوری اعتراض داشتم اما دلیل نمی‌شود کارهای عجیب و غریب انجام دهم. 

کوهیان درباره رفتارهایی که بازیکنان هدف‌پویان در زمین داشتند تصریح کرد: دروازه‌بان هدف‌پویان حرکات عجیب و غریبی انجام می‌داد. این کارها قشنگ نیست. برای فدراسیون هم ناراحتم. این خانم (مربی هدف‌پویان) تازه آمده آن وقت مربی تیم ملی بود. به نظرم بهتر بود این خانم از کمیته داوران دعوت می‌کرد تا فیلمش را ارزیابی کنند. نباید اجازه بدهیم ورزش ما به قهقرا برود. چنین اتفاقاتی در لیگ کار قشنگی نیست.