به نظر می‌رسد که بازگشت لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به بارسلونا روز به روز جدی‌تر می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، قرارداد مسی با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و او این فرصت را دارد که به عنوان بازیکن آزاد راهی هر باشگاهی شود.

مدیران پی اس جی نهایت تلاش‌شان را برای تمدید قرارداد این بازیکن به کار گرفته‌اند اما او همچنان حاضر به امضای قرارداد جدید با این باشگاه نشده و گفته می‌شود که اولین پیشنهاد رسمی آنها را نیز رد کرده است.

حضور خورخه مسی، پدر و مدیر برنامه او، در شهر بارسلونا باعث شد که شایعات بازگشت احتمالی این ستاره آرژانتینی به نوکمپ به اوج برسد و بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی نیز به این موضوع پرداخته و آن را محتمل عنوان کرده بودند.

حالا روزنامه اسپورت مدعی شده است که صحبت‌هایی برای بازگشت مسی به بارسلونا بین نمایندگان دو طرف انجام شده اما تصمیم نهایی در این زمینه هنوز مشخص نیست. این روزنامه نزدیک به باشگاه بارسلونا خبر داده که پاسخ مسی یا اطرافیان او به احتمال بازگشت به بارسا «نه» قاطعی نیست و عملا او این احتمال را رد نکرده است. ممکن است در چند هفته آینده هر اتفاقی رخ دهد.

آنها همچنین معتقد هستند که نتیجه بازی امشب پی اس جی برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند نقش مهمی را در تصمیم این بازیکن برای آینده ایفا کند.

این در حالی است که مشکلات مالی باشگاه بارسلونا و استفاده آنها از اهرم‌های مالی متوالی باعث شده که سقف فرپلی مالی این باشگاه در لالیگا تکمیل باشد و در صورتی که قصد جذب دوباره مسی را داشته باشند، باید فروش و کاهش دستمزد قابل توجهی را در تابستان آینده عملی کنند.