سرمربی تیم جوانان ایران گفت: ما هشت بازیکن داریم در لیگ برتر یا به عنوان بازیکن ثابت یا ذخیره که قطعا می توانند در روند رو به رشد ما موثر باشند.

 به گزارش مرورنیوز، امیرحسین پیروانی درباره وضعیت تیم جوانان اظهار داشت: دیروز سخت ترین روز مربیگری من بود. از زمانی که در خدمت این تیم هستم. با توجه به اینکه 26،27 بازیکن خوب داشتیم. باید 4 نفر خارج می شدند. متاسفانه 4 نفر جدا شدند. از 20 مهر بازی هایمان شروع می شود. گروه ما قطر، ژاپن و یمن هستند و امیدوارم که شرمنده مردم ایران نشویم.

وی افزود: اگر بخواهیم نسبت به بضاعتی که فدراسیون دارد، صحبت کنیم باید بگوییم که فدراسیون در حد توان خودش بازی های تدارکاتی برگزار کرد اما در مقام مقایسه بر آییم با تیم های همگروه و آسیایی نه خوب نبودیم. آب و هوای کیش با بحرین نزدیک است و در خواست کردیم آنجا بازی کنیم. بازی های تدارکاتی کم داشتیم. قطر قهرمان دوره قبل بازی هاست، ژاپن در رده های مختلف جام جهانی حاضر است و حتی یمن و ما هم به عنوان ضعیف ترین تیم آسیایی ارزیابی کردند کمی کار ما را سخت کرده است.

سرمربی تیم جوانان ایران تصریح کرد: همین طور که کار ما سخت است برای تیم های دیگر هم ایران سخت است. امیدواریم با بازی های تدارکاتی کمی که انجام دادیم موفق باشیم. بازی های تدارکاتی داخلی با سایپا و تیم نفت که با بزرگسالان داشتیم محک جدی نخوردیم و ارزیابی کافی نمی خوریم و علی ایحال راضی هستیم. در این ایام ان شاالله که دل مردم را شاد کنیم.

پیروانی در پایان گفت: دقیقا در تیم بارها بارها صحبت کردیم و گفتیم که جایگاه ما در سید 4 نیست. ما قطعا باید برویم و در آسیا نشان دهیم که این طرز تفکر و آماری که درباره ما دارند تغییر کند. از طرفی دیگر وقتی تیم را پارسال گرفتیم بازیکن لیگ برتری نداشتیم. ما هشت بازیکن داریم در لیگ برتر یا به عنوان بازیکن ثابت یا ذخیره که قطعا می توانند در روند رو به رشد ما موثر باشند.