چند تن از مربیان بین المللی و داوران ملی والیبال ساحلی خراسان رضوی دیداری با رییس جدید هیات والیبال خراسان داشتند.

به گزارش مرور نیوز، این دیدار که در محل دفتر هیات و با حضور باقر سلیمان نژاد دبیر هیات انجام شد. حسین زاده رییس هیات والیبال خراسان رضوی گفت:والیبال ساحلی خراسان با داشتن مربیان بین المللی و جوان می تواند در کشور حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی افزود:درخراسان بازیکنانی حضور دارند که از هوش سرشاری برخوردارند و میتوانند در مسابقات کشوری افتخارآفرین باشند و این را در مسابقات مختلف که در کشور برگزار شده بود به اثبات رساندند.

حسین زاده از دست اندرکاران جوان در عرصه والیبال ساحلی خراسان خواست با تمام قدرت به فعالیت خود ادامه داده و با تشکیل کلاسهای آموزشی و آکادمی در جهت رشد آن کوشا باشند.

در این نشست باقر سلیمان نژاد دبیر هیات هم اظهارداشت: والیبال ساحلی خراسان این پتانسیل را دارد تا در کشور بر سکوی قهرمانی به ایستد .

وی گفت: اگرچه با کمبودهای زیادی از قبیل زمین و ماسه روبرو هستیم ولی باحمایت بخش خصوصی می توانیم با دایر نمودن زمینهای والیبال ساحلی این رشته را به صورت همگانی وبین خانواده ها جا بیندازیم .

لازم به یادآوری است در این دیدار آقایان مهندس علی عابدی و علی گلکار مربیان بین المللی علیرضاقلی زاده، نوید زنده روحیان داوران ملی والیبال ساحلی نقطه نظرات سازندهای ارایه  داد و خواهان توجه بیشتر به این رشته شدند و اعتقاد داشت که والیبال ساحلی برادر ناتنی والیبال کشور است.