ملی پوش تیم فوتبال پنج نفره ایران پس از اینکه به عنوان بازیکن تماشایی سال 2017 برگزیده شد، گفت: قصد خداحافظی از تیم ملی را داشته اما علی دایی و رسول خطیبی اجازه ندادند که این تصمیم را عملی کند.

به گزارش مرور نیوز، بهزاد زادعلی اصغری در خصوص انتخاب به عنوان بازیکن تماشایی سال 2017 به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: از اینکه این عنوان به یک ایرانی تعلق گرفته است خوشحالم اما فرقی نمی کرد من و یا یکی از دوستانم این عنوان را کسب کنیم، چون مهم این بود که ایرانی ها به این موفقیت دست پیدا کنند.

وی در خصوص لقب لیونل مسی که در بازی های پارالمپیک ریو به وی تعلق گرفت، اظهار داشت: رسانه های انگلیسی لقب مسی را به من داده بودند. من هر زمانی که می خواهم از رختکن به داخل زمین بروم اسم خودم را فراموش می کنم و مردم ایران را تصور می کنم که می خواهند داخل زمین رفته و فوتبال بازی کنند. بنابراین باید به گونه ای بازی کنم که نقصی نداشته باشم، چون مردم ایران بزرگوارند و باید سرافراز باشند.

ملی پوش تیم فوتبال پنج نفره ایران با بیان اینکه کار خارق العاده ای نکرده در ادامه خاطرنشان کرد: بالاخره تا حدودی توانستیم جوابگوی زحمات پارالمپیک و فدراسیون باشیم و به نظر من این انتخاب به مسئولیت پذیری ایرانی ها برمی گردد و من به عنوان یک ایرانی فقط می توانم بگویم توانسته ام وظیفه ام را انجام دهم.

دایی و خطیبی اجازه ندادند خداحافظی کنم


وی که با توصیه دایی و خطیبی ماندن در تیم ملی را به رفتن ترجیح داده است، گفت: می خواستم از تیم ملی خداحافظی کنم، اما علی دایی و رسول خطیبی به من اجازه ندادند و از من خواستند که بمانم و من هم برای نظرشان احترام قائلم و اگر بمانم در بازی های پارالمپیک 2020 توکیو نمی گذاریم به این راحتی فینال از دستمان برود. تیم ما در بازی های پارالمپیک لندن ششم و امسال هم دوم شد و به سوی قهرمانی می رویم. من توانایی دوستانم و تلاش کادر فنی تیم را دیده ام و مطمئنم هدفشان در مسابقات آینده فقط قهرمانی است.

زادعلی اصغری از انعقاد قرارداد با تیم کایزری اسپور ترکیه در دو هفته آینده خبر داد و اظهار داشت: درحال تمرین هستم و تمرینات بدنسازی انجام می دهم و احتمالا دو یا سه هفته دیگر برای تمدید قراردادم با تیم باشگاهی ترکیه به این کشور می روم. امسال فوتبالم را در لیگ ترکیه ادامه می دهم. سال دومی است که به عنوان اولین لژیونر ایرانی در این تیم بازی می کنم.

وی ادامه داد: اگر لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته باشم از تمام وجودم برای کشورم مایه می گذارم و دوست دارم پرچم ایران بالا باشد. پشت این پرچم خیلی از مردم ایران و رهبر بزرگ کشور هستند که دوست دارم دلشان شاد باشد.