سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، شب سختی را مقابل تیم سابق خود «سویا» پشت سر گذاشت و با گلی که به اشتباه وارد دروازه خودی کرد، زمینه بازگشت سویا از شکست به پیروزی را فراهم ساخت.

به گزارش مرور نیوز، رئال تا دقیقه 85 با یک گل از سویا پیش بود اما گل به خودی راموس باعث به تساوی کشیده شدن بازی شد و 7 دقیقه بعد نیز یووتیچ کار رئال را تمام کرد.

«دیاریو دی سویا»، امروز تیتر یک خود را به راموس و اشتباه وی اختصاص داده و به کنایه نوشته است:« بله، او (راموس) یک سویایی بزرگ است.»

در یادداشتی در همین مورد می خوانیم:« هواداران سویا دلیل محکمی برای خوشحال بودن دارند. سرخیو راموس شب گذشته یک بار دیگر نشان داد که چه عشقی به سویا دارد و حرف های پنجشنبه شب خود را اثبات کرد. راموس با گل به خودی خود کمک کرد تا سویا برای تاریخ سازی در این فصل امیدوار تر از همیشه شود.»

لازم به ذکر است که راموس فوتبال خود را از سویا شروع کرد و در 20 سالگی به رئال پیوست. افراطی های سویا هرگز او را به خاطر این انتقال نبخشیده اند و در تمام 11 سال گذشته او در ورزشگاه سویا هو شده است.

راموس پنجشنبه شب و پس از اتمام دیدار رئال و سویا در کوپا دل ری، در واکنش به توهین هواداران سویا گفته بود که او همیشه هوادار سویا بوده و خواهد بود و آرزو کرد که پس از مرگ، او را با پرچم رئال و سویا در تابوت بگذارند.