سیروس پورموسوی سرمربی تیم استقلال خوزستان معتقد است که دوره مربیگری حرفه ای فوتبال به روند رشد فوتبال ایران کمک کند.

به گزارش مرور نیوز، سیروس پورموسوی یکی از مربیان لیگ برتری بود که در آخرین روز دوره مربیگری حرفه ای فوتبال حضور داشت. پورموسوی در پایان این دوره کیفیت آن خوب و کمک کننده به فوتبال ایران ارزیابی کرد و گفت: ابتدا باید از فدراسیون فوتبال و کمیته آموزش که زحمت تشکیل این کلاس را کشیدند تشکر کنم. کلاس خوبی بود و قطعا می تواند به روند رو به رشد فوتبال ایران کمک کند. مهم تر از این اینکه مربیان در یک جمع صمیمی کنار هم نشستند و به تبادل اطلاعات پرداختند و امیدوارم خروجی آن به به فوتبال ایران کمک کند.
وی در مورد اینکه از چه زمانی می توانیم اثرات این یادگیری را در لیگ مشاهده کنیم، عنوان کرد: قطعا کمک می کند. البته این کلاس ها خیلی زودتر باید برگزار می شد و فکر می کنم از شروع فصل بعدی تغییرات را شاهد خواهیم بود.
سرمربی تیم استقلال خوزستان در مورد ماجرای پیش آمده بین کی روش و برانکو و اینکه حق را به کدام یک از این دو مربی می دهد، تصریح کرد: همه مربیان از ابتدای فصل به این شکل تعطیلی لیگ اعتراض داشتند و البته در آن زمان کسی توجه نمی کرد و الان بیشتر به آن پرداخته می شود. این حرف کلی است و حرف یک نفر خاص نیست. حرف من هم است ولی الان در حال حاضر و با اینکه فکر می کنم خیلی دیر شده است، فدراسیون باید وارد شود و یک تصمیم خوب راجع به این موضوع بگیرد