تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور موفق شد برابر نماینده شیراز به پیروزی برسد.

به گزارش مرور نیوز، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 امروز در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان به مصاف تیم قعرنشین لوله آ اس شیراز رفت.

شهرداری گرگان که تا قبل از این بازی تنها موفق شده بود دو پیروزی را به دست آورد در گرداب حاشیه و انتقاد هواداران و دوستداران بسکتبال قرار گرفته است و در بازی امروز نیز موفق شد نخستین برد خانگی خود را ثبت کند.

شهرداری گرگان در کوارتر نخست با نتیجه 20 بر 12، کوارتر دوم با نتیجه 34 بر 27، کوارتر سوم با نتیجه 61 بر 41 ور در نهایت شهرداری گرگان با نتیجه 84 بر 60 پیروز شد.

در حالی که بازیکنان شهرداری گرگان در نیمه نخست به دلیل اضطراب بسیار بالا از اجرای شوت‌های سه امتیازی واهمه داشتند اما در نیمه دوم با انگیزه و تمرکز بیشتری وارد زمین شده و در پرتاب‌های سه امتیازی موفق عمل کردند که این امر باعث افزایش اختلاف امتیازی دو تیم شد.

با وجود کسب پیروزی توسط شهرداری گرگان اما هواداران کماکان با سردادن شعارهای هماهنگ خواستار جدایی محمدمهدی ایزدپناه سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان از این تیم شدند.

این تداوم اعتراضات در شرایطی در بازی امروز صورت گرفت که پس از شکست هفته گذشته شهرداری گرگان در مقابل نفت آبادان در گرگان، هواداران بسکتبال شهرداری گرگان مقابل ساختمان شهرداری این شهر تجمع کرده و خواستار تغییر کادر فنی تیم شدند.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته شانزدهم در بندرامام به مصاف پتروشیمی این شهر خواهد رفت.