مهاجم آرژانتینی یوونتوس درباره شرایط تیمش به اظهار نظر پرداخت و تاکید کرد تیمش به شدت از حریف ترسیده است.

به گزارش مرور نیوز، یوونتوس این هفته در لیگ ایتالیا با نتیجه دو بر یک برابر فیورنتینا شکست خورد. شکستی که باعث شد حاشیه امنیت یوونتوس در صدر جدول از دست برود.

گونسالو ایگواین درباره انتقادات از عملکرد یوونتوس در روزهای گذشته گفت: بعد از بازی با فیورنتینا فهمیدم که خیلی‌ها منتظر باخت ما هستند. درست است که بازی چندان خوبی برابر حریف ارائه ندادیم ولی تا این اندازه سزاوار انتقادها نبودیم. فکر می کنم لئوناردو بونوچی به درستی درباره دلیل شکست ما صحبت کرد. در نیمه دوم فوتبال خیلی خوبی ارائه دادیم و تا پایان جنگیدیم ولی نتوانستیم دروازه حریف را باز کنیم. در نیمه نخست شجاع نبودیم و همین باعث شد شکست بخوریم. به همین خاطر باید بگویم که نگرش ما در بازی با فیورنتینا درست نبود. 

او در ادامه گفت: مدت‌ها در رئال مادرید بازی کردم و به خوبی می‌دانم که بازی در تیم های بزرگ چه شرایطی دارد. این طبیعی است که ما مورد انتقاد قرار بگیریم. انتقادها به واقع از تیم ما زیاد بوده است ولی باید از این شکست‌ها درس بگیریم تا در بازی‌های بعدی بتوانیم از تجربه این شکست‌ها استفاده کنیم. اگر قهرمان سری A نشویم، مقصر خودمان خواهیم بود. ناپولی هم به شرایط خوبش بازگشته و رم هم به تلاش ادامه خواهد داد ولی باید به همین روند به کارمان ادامه بدهیم.

این مهاجم آرژانتینی که بین سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۳ برای رئال مادرید بازی کرد، در تابستان گذشته با انتقالی ۹۰ میلیون یورویی از ناپولی به یوونتوس پیوست و در این تیم نیز عملکرد خوبی از خود ارائه داد.