سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: امیدوارم دیدار فردا از نظر فنی بازی خوبی باشد.

به گزارش مرور نیوز، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سیاه جامگان، اظهار کرد: فردا داربی شرق کشور را برگزار خواهیم کرد و امیدوارم کیفیت فنی بازی به گونه‌ای باشد که فوتبال خراسان بهترین استفاده را از این بازی ببرد. امیدوارم فردا با سه امتیاز بازی، زمین بازی را ترک کنیم و شرایط خود را در جدول بهبود بخشیم.

او درباره نتایج تیم پدیده و روند شکست‌ناپذیری تیمش مقابل سیاه جامگان، گفت: هیچوقت نتایج اخیر در تقابل‌های گذشته در بازی موثر نیست. در حال حاضر سیاه جامگان با استفاده از خریدهای نیم فصل دوم شرایط خوبی دارد و امیدوارم هواداران با حضور در ورزشگاه به جذابیت‌های این دیدار بیفزایند. قطعا زیبنده فوتبال خراسان نیست که تماشاگران حریف مثل سپاهان در مشهد بیشتر از هواداران تیم‌های مشهدی باشند.

مهاجری خاطرنشان کرد:‌ به نتایج اخیر تیم سیاه جامگان توجهی نخواهیم کرد و برای کسب سه امتیاز با تمرکز بالا به میدان خواهیم رفت. هیچگاه بازی انتحاری را در دستور کار نخواهیم داشت و به دنبال فوتبال زیبا و منطقی هستیم تا با کسب سه امتیاز هواداران خود را خوشحال کنیم.

وی درباره جذب مهاجم برای تیمش، عنوان کرد: به دنبال جذب بازیکن و مهاجم هستیم ولی اگر بخواهیم بازیکنی را جذب کنیم از بازیکنی استفاده خواهیم کرد که به کارایی تیم کمک کند. در حال حاضر مهاجمان فعلی تیم زحمات زیادی کشیدند و موقعیت‌های خوبی خلق کردند و امیدوارم در ادامه لیگ مهاجمان شرایط خوبی را داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: خوشبختانه کمبود بازیکن نداریم اما نیاز داریم تا بازیکنی را که در خدمت تیم باشد جذب کنیم تا بتوانیم گره بیشتری از کار ما باز کند.

وی درباره آخرین وضعیت بازیکنان تیمش، بیان کرد:‌ در حال حاضر ایمانی شرایط بازی را ندارد ولی دیوید ویکروم از آمادگی خوبی برخوردار است. خوشبختانه فردا مصدومی نداریم و تنها محروم ما محمدحسین مرادوند است که در بازی هفته گذشته از زمین بازی اخراج شد.