پرسپولیس فردا باید به مصاف فولاد خوزستان برود تیمی که یکی از بهترین خط حمله های لیگ را دارد.

علی انصاریان بازیکن سابق پرسپولیس که همانند پژمان جمشیدی به سینما رو آورده در خصوص بازی فردا پرسپولیس مقابل فولاد به خبرنگار مرور نیوز گفت: فولاد تیم خوبی است که توانسته با بازی های خوب جایگاهش را در نیمه بالای جدول حفظ کند به همین دلیل قرمز پوشان پایتخت کار دشواری را در خوزستان دارند. البته پرسپولیس در نیم فصل دوم توانست بازیکنانی را جذب کند که خیلی به پیشرفت تیم کمک می کنند.

وی در ادامه افزود: انگیزه پرسپولیس برای بازی های نیم فصل دوم دو چندان است خصوصا که رقابت تنگاتنگی بین این تیم و تراکتور سازی وجود دارد همین امر سبب شده که لیگ جذاب تر شود.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص ساسان انصاری خاطر نشان ساخت: انصاری برای این بازی انگیزه زیادی دارد زیرا ابتدای فصل با بی مهری پرسپولیس را ترک کرد برای اینکه خودش را به هواداران ثابت کند به آب و آتش می زند من فکر می کنم که وی برای پرسپولیس مشکل ساز باشد.

انصاریان در مورد بازی های آسیایی قرمز پوشان گفت: با توجه به مشخص شدن رقبای پرسپولیس در بازی های آسیایی فکر می کنم این تیم کار دشواری را پیش رو داشته باشد زیرا تا به الان نتوانسته در مسابقات بین المللی خوش بدرخشد. با وجود برانکو قرار است این طلسم شکسته شود.

بازیکن سابق تیم ملی که در حال حاضر به سینما رو آورده در مورد فیلم های جدیدش اظهار داشت: من اخیرا یک فیلم تحت عنوان "شروع یک پایان" به همراه لیلا اوتادی بازی کردم، همچنین در یک فیلم جدیدبه کارگردانی حسین قاسمی جامی ایفای نقش کردم که در آن نقش یک سرگرد آگاهی را بازی می کنم.