سرمربی تاتنهام می‌گوید علاقه ای به مربیگری در تیم ملی آرژانتین ندارد. او عنوان کرد حتم دارد آلبی سلسته جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد.

به گزارش مرور نیوز، مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام یکی از موفق ترین مربیان در یکی دو سال گذشته در لیگ برتر بوده است که زمزمه هایی مبنی بر نشستن او روی نیمکت تیم ملی آرژانتین نیز شنیده شده است.

پوچتینوی 44 ساله درباره حضور در تیم ملی آرژانتین گفت: طبیعی است نام من به عنوان یکی از گزینه های حاضر در تیم ملی کشورم مطرح باشد. در لیگ برتر و در یکی از تیم های خوب مربیگری می‌کنم. از حضور در تاتنهام راضی هستم. به نظر من اکنون زمان این نیست که بخواهم به حضور در تیم ملی کشورم فکر کنم. دوست دارم کارم را در تاتنهام ادامه دهم و پروژه ای که در این تیم داشتم را با قدرت ادامه دهم و به قهرمانی در لیگ برتر برسیم.  در سنی قرار دارم که دوست دارم روز به روز درگیر باشم و کارم را در تیم باشگاهی ادامه بدهم. الان خیلی زود است که بخواهم درباره تیم ملی صحبت کنم. من حضور در تیم ملی آرژانتین را یک رویا برای خودم می دانم ولی اصلا قرار نیست این اتفاق در آینده ای نزدیک رخ دهد.

تاتنهام در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر تا هفته های پایانی یکی از مدعیان اصلی تصاحب جام قهرمانی به شمار می رفت ولی لغزش ها در گام های آخر، این تیم را به رتبه سوم فرستاد و این لسترسیتی بود که به یک قهرمانی تاریخی دست یافت. 

آرژانتین شرایط چندان مطمئنی برای حضور در جام جهانی روسیه ندارد و کار این تیم برای رسیدن به جام جهانی با مشکل روبرو شده است. این تیم فعلا در رده پنجم منطقه قرار دارد و با این حال سرمربی تاتنهام معتقد است تیم ملی کشورش قطعا در جام جهانی حاضر خواهد بود.

او در پایان گفت: من شناختی از بائوزا سرمربی تیم ندارم ولی مطمئن هستم تیم ملی آرژانتین قطعا در جام جهانی حاضر خواهد بود. برای تمام بازیکنان و مربیان کشورم آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم آنها را در جام جهانی ببینم. در سالهای گذشته ما فاصله خیلی کمی  تا رسیدن به موفقیت داشتیم و فینال های حساسی را واگذار کرده‌ایم.

بازیکن سابق پاری سن ژرمن، سال2009 و در اسپانیول دوران سرمربیگری اش را کلید زد و سپس 18 ماه را در ساوتهمپتون گذراند و نهایتا راهی تاتنهام شد.