محمد صادق فرجی پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون کاراته عاشوری را به عنوان دبیر فدراسیون خود معرفی کرد.

به گزارش مرور نیوز، محمد صادق فرجی پس از انتخاب از سوی مجمع فدراسیون کاراته در جمع خبرنگاران، عاشوری را به عنوان دبیر فدراسیون خود معرفی کرد و گفت‌: با توجه به اختیاراتی که مجمع در اختیار رییس فدراسیون می‌گذارد و با توجه به صحبت‌هایی که از قبل مطرح شده است عاشوری دبیر فدراسیون کاراته خواهد بود. او از پیشکسوتان کاراته است.

او همچنین درباره بدهی یک میلیاردی فدراسیون کاراته، بیان‌ کرد: بدهی موجود یک امر طبیعی است چرا که با توجه به بحث اعزام‌ها این بدهی‌ها به وجود می‌آید و رییس جدید باید آن را تقبل کند. ان‌شاء‌الله با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بتوانیم ‌اسپانسر جذب کنیم.

فرجی درباره مهم‌ترین برنامه‌هایش گفت: با توجه به ورود کاراته به المپیک ان‌شاء‌الله بتوانیم هم‌چون موفقیت‌های کسب شده کاراته در مسابقات جهانی آسیایی در المپیک نیز مدال‌آور شویم.

او درباره پاداش‌هایی که سرپرست فدراسیون به مدال‌آوران خود در رقابت‌های جهانی قول داده بود، بیان‌ کرد: در این‌ راستا باید جلسه‌ای را با طباطبایی برگزار کنیم و درباره این موضوع صحبت شود هم‌چنین درباره ‌اسپانسرهایی که قرار بود پاداش را پرداخت کنند هماهنگی‌هایی صورت گیرد.

وی در ادامه درباره تعیین نایب رئیس بانوان خود نیز گفت‌: در حال‌ حاضر هیچ تصمیمی در این باره گرفته نشده است.