سرمربی پیشین منچستریونایتد به انتقاد از برخورد رسانه‌های انگلیسی با خودش پرداخت و رفتار آنها را انسانی ندانست.

به گزارش مرور نیوز به نقل از تلگراف هلند، لوییس فان خال که یکی از سرشناس‌ترین مربیان تاریخ فوتبال هلند است، شب گذشته اعلام کرد دیگر نمی خواهد به مربیگری ادامه بدهد. این مربی بزرگ در تیم‌های زیادی چون بارسلونا، بایرن مونیخ، آژاکس، آلکمار، تیم‌ ‌ملی فوتبال هلند و منچستریونایتد مربیگری کرد.

فان خال درباره حضور خود در منچستریونایتد که آخرین تیم مربیگری او محسوب می‌شود، به صحبت پرداخت و گفت: قهرمانی در جام حذفی بزرگترین افتخار دوران مربیگری من بود. 6 ماه خیلی سخت در یونایتد داشتم که رسانه‌های انگلیسی مسئول آن هستند. آنها کاری با من کردند که مجبور بودم سرم را در گریبان فرو ببرم. وقتی شما در چنین فضایی بتوانید قهرمانی در جام حذفی کسب کنید، باید به کار خودتان افتخار کنید. خیلی خوشحالم که توانستیم در آن فضا، تیم را به قهرمانی برسانم. در واقع این قهرمانی که در جام حذفی داشتم، یکی از مهمترین قهرمانی‌هایم بود. در دقایق پایانی 10 نفره شدیم و این کار ما را خیلی سخت کرده بود ولی در هر صورت توانستم با جام یونایتد را ترک کنم.

لوییس فان خال با منچستریونایتد قرارداد سه ساله داشت ولی بعد از دو سال، او از سمت سرمربیگری یونایتد اخراج شد و ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.