در ادامه رقابت‌های تنیس اوپن تنیس استرالیا تعدادی از بازی‌های راند دوم بامداد امروز (چهارشنبه) انجام شد که در مهم‌ترین این رقابت‌ها، استن واورینکا و راجر فدرر به پیروزی رسیدند.

به گزارش مرور نیوز، بامداد امروز در راند دوم مسابقات اوپن استرالیا استن واورینکا توانست استیو جانسن آمریکایی را با نتیجه‌ سه بر صفر شکست بدهد. نتایج سه ست این بازی ۶ – ۳، ۶ – ۴ و ۶ – ۴ بود. به ‌این‌ ترتیب واورینکا به راند سوم راه یافت و در این راند با برنده مسابقه لورنزی از ایتالیا و ترویکی از صربستان روبرو می‌شود.

در بازی مهم دیگر راجر فدرر سوییسی توانست نوا روبین از آمریکا را با نتیجه‌ سه بر صفر شکست بدهد. نتایج سه ست این بازی به ترتیب ۷ – ۵ ، ۶ – ۳ و ۷ – ۶ بود. فدرر در راند سوم این بازی‌ها با توماس بردیچ اهل چک روبرو خواهد شد.

کی نیشیکوری ژاپنی نیز توانست حریف فرانسوی خود ژرمی شاردی را با نتیجه‌ سه بر صفر شکست بدهد. نتایج این سه ست ۶ – ۳، ۶ – ۴ و ۶ – ۳ بود. نیشیکوری در راند سوم مسابقات با لوکاس لاکو از اسلواکی بازی خواهد کرد.

توماس بردیچ اهل جمهوری چک و جو ویلفرد سونگای فرانسوی نیز توانستند حریفان خود  در راند دوم را با گرفتن هر سه ست شکست بدهند و به راند سوم صعود کنند.

امروز بعد از ظهر نیز در ادامه رقابت‌های راند دوم اندی ماری به مصاف آندره روبلف روس می‌رود. نیک گرگیوس استرالیایی  با آندره سپی از ایتالیا بازی می‌کند.