چهره های نامداری از تاریخ فوتبال ایران در قالب تیم پیشکسوتان پرسپولیس در جام شهدا حضور پیدا کردند و در بازی اول حریف خود را شش تایی کردند.

به گزارش مرورنیوز، اولین دوره رقابت های جام شهدا با حضور پیشکسوتان تیم های قدیمی تهران از روز سه شنبه آغاز شده است و در اولین بازی تیم پیشکسوتان پرسپولیس برابر هما با جشنواره گل فرشاد پیوس و جواد حسن زاده (هر کدام سه گل) 6 بر 3 به پیروزی رسید.

این بازی ها به ابتکار سردار نوجوان برگزار می شود و پیشکسوتان بالای 50 سال در آن حضور دارند. همچنین از دیگر شروط حضور در این بازی ها آن است که بازیکنان در تیمی به میدان بروند که سابقه بازی در آن را داشته باشند.

تیم پیشکسوتان پرسپولیس با هدایت علی پروین، پرافتخارترین مربی تاریخ فوتبال ایران، به عنوان سرمربی و سرپرستی رضا ریاضتی در روز اول این بازی ها حاضر شد و از این رو علی پروین چهره ویژه بازی ها بود.

علی اکبر طاهری، روسا و مسوولان سابق فدراسیون فوتبال و مقام های وزارت ورزش از حاضران در روز افتتاحیه مسابقات بودند.

تیم پیشکسوتان پرسپولیس را هم چهره های متعصب و نامداری چون فرشاد پیوس، آقای گل تاریخ رقابت های باشگاهی ایران، محمد پنجعلی، بهترین مدافع تاریخ فوتبال ایران و کاپیتان منتخب آسیا، محمدحسن انصاری فرد، زننده گل قهرمانی پرسپولیس در آسیا، جواد حسن زاده، سعید عزیزیان، مرتضی کرمانی مقدم، فرامرز میرزایی و ناصر جباری به عنوان بازیکن همراهی می کنند.

این بازی ها در قالب تیم های 6 نفره و در مجموعه شهید شیرودی برگزار می شود.

در پایان اولین بازی پیشکسوتان، علی اکبر طاهری با حضور در رختکن گفت: شما همچنان در تعصب به پیراهن پرسپولیس، مثال زدنی هستید. باشگاه برنامه های مدونی برای پیشکسوتان دارد. اهل شعار دادن هم نیستم و به همین دلیل مطلبی را اعلام نمی کنم تا زمانی که قطعی شود. در آینده خبرهای خوبی به گوش شما خواهد رسید. هیچ تردیدی نیست که مالکان پرسپولیس شما بزرگان و هواداران هستید. همه پیشکسوتان هم عزیز هستند. همه هم خوب می دانند اهل تنش و جواب دادن نیستم. بی سر و صدا کارمان را انجام می دهیم و سعی می کنیم تا آنجا که می شود کار درست را هم انجام بدهیم.